رفتن به نوشته‌ها

درخواست مهریه میلیاردی 18 سال پس از طلاق

بعد از مراسم ازدواج نیز برای ادامه زندگی راهی ایتالیا شدیم. سال‌ها در غربت زندگی کرده و صاحب دو فرزند شدیم که هر دو تحصیلات عالیه و مشاغل عالی دارند. البته در طی این سال‌ها من و همسرم برای دیدن خانواده‌هایمان به ایران سفر می‌کردیم تا اینکه حدود 18 سال قبل که همسرم تنها به تهران آمد و زمان بازگشتش طولانی شد شک کردم.

هر بار هم که تلفنی صحبت می‌کردیم، می‌گفت: در حال انجام کارهای عقب‌افتاده و بر زمین مانده است. اما وقتی یک روز پستچی بسته‌ای را برایم آورد در کمال ناباوری با حکم دادگاه خانواده تهران روبه‌رو شدم. در این حکم نوشته شده بود: من با بخشیدن همه حق و حقوقم از جمله مهریه میلیاردی‌ام به طور توافقی از همسرم طلاق گرفته‌ام.

وی در ادامه گفت: هر چه سعی کردم نتوانستم با همسرم صحبت کنم تا اینکه از یک وکیل ایرانی خواستم درباره حکم دادگاه تحقیق کند. او نیز پس از بررسی‌ها اعلام کرد حکم دادگاه واقعیت دارد و قاضی به استناد درخواست طرفین پرونده این حکم صادر کرده است در حالی که من چنین درخواستی نکرده بودم.

در حالی که دلم شکسته بود و شوهرم نیز حاضر به هیچ توضیحی نبود به زندگی‌ام در خارج از کشور ادامه داده و چند سالی است که مقیم کانادا هستم. اما حالا پس از بازگشت به ایران متوجه شده‌ام همسرم با منشی شرکتش ازدواج کرده است. همچنین پی برده‌ام همسرم در غیاب من زن دیگری را به دادگاه برده و با سوءاستفاده از موقعیت پیش آمده موفق به دریافت حکم طلاق شده است.

وی افزود: حالا با اطلاع از توطئه شوم همسرم برای انتقام از او به دادگاه آمده‌ام تا ضمن ابطال حکم طلاق، مهریه و همه حق و حقوق قانونی‌ام را بگیرم. همچنین می‌خواهم با شوهر سابقم زندگی کنم. البته به شرط اینکه همسر دومش را طلاق دهد.

قاضی دادگاه با شنیدن اظهارات شاکی به مأموران پلیس دستور داد درباره این ادعاها تحقیق و نتایج را برای تصمیم‌گیری بعدی ارائه نمایند.

 یک زن سالخورده 18 سال پس از طلاق وقتی فهمید همسر سابقش برای ازدواج با منشی خود و طرح نقشه‌ای او را طلاق داده خواستار ابطال حکم طلاق، دریافت مهریه میلیاردی و بازگشت به زندگی مشترک شد.

این زن – 70 ساله – که ساکن کاناداست عصازنان خود را به شعبه 268 دادگاه خانواده تهران رساند و وقتی مقابل قاضی عموزادی ایستاد خواستار ابطال حکم طلاق و دریافت مهریه میلیاردی‌اش شد.

فروزان به قاضی پرونده گفت: من در یک خانواده اشرافی به دنیا آمده و حدود 46 سال قبل با همسر سابقم مظفر که کارمند ارشد یکی از وزارتخانه‌ها در اروپا بود در یک میهمانی شبانه آشنا شدم. چند ماه بعد نیز با مهریه پنج هزار متر زمین در لواسان، 7 هزار متر زمین بسیار مرغوب در کاشان و یک خانه ویلایی در شمیران به عقد مظفر درآمدم….

"درخواست

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *