رفتن به نوشته‌ها

زن و شوهرهايي که گوشي يکديگر را بررسي مي‌کنند

مرکز تحقيقاتي Retrevo که پيش‌تر نيز مطالعات مشابهي را انجام داده بود،براي به دست آوردن نتايج کنوني بيش از 1000 زن و مرد را در گروه‌هاي سنيبا سطح درآمدهاي مختلف در کشور آمريکا مورد بررسي قرار داد .

در پايان اين بررسي مشخص شد که 38 درصد زن و شوهرهايي که سن آن‌ها کمتراز 25 سال است، بيش از ديگران تمايل به تجسس مخفيانه در بخش پيامکتلفن‌همراه همسر خود دارند. در اين ميان، 38 درصد اين افراد به صورتمخفيانه به پست الکترونيکي و بخش مربوط به تماس‌هاي حاصل شده در تلفن‌همراههمسر خود نيز به صورت مخفيانه سر مي‌زنند .

 

 علاوه بر اين گفته شده است که 25 درصد افراد متاهل در گروه‌هاي سنيمختلف اين اقدام را بدون اطلاع طرف مقابل خود انجام مي‌دهند .

اين بررسي نشان داده است که مردان تمايل کمتري به تجسس در گوشي همسر خوددارند و خانم‌ها بيشتر اين اقدام را انجام مي‌دهند. در حالي که 30 درصدمردم به صورت مخفيانه سراغ گوشي همسر خود مي‌روند، 33 درصد زن‌ها گوشي شوهرخود را بدون اطلاع وي مورد تجسس قرار مي‌دهند.

 بر اساس نتايج حاصل از مطالعه جديد صورت گرفته در مرکز تحقيقاتي  Retrevo، بيش از 38 درصد زوج‌هاي جواني که کمتر از 25 سال دارند تلفن‌همراههمسر خود را به صورت مخفيانه بررسي مي‌کنند .

 برخي از زن و شوهرها اين اقدام را از روي بي‌اعتمادي انجام مي‌دهند وبرخي ديگر با داشتن اعتماد کامل به همسر خود، دست به چنين کاري مي‌زنند .

اما به هر دليلي ، بيشتر آن‌ها تمايل دارند که به صورت مخفيانه ازفعاليت‌هاي همسر خود در تلفن‌همراه مطلع شوند .

بايد توجه داشت که هم‌اکنونابزارهاي ويژه‌اي براي گوشي‌هاي هوشمند و لپ‌تاپ‌ها ارايه شده است که بهکمک آن‌ها مي‌توان به صورت مخفيانه در گوشي ديگران تجسس کرد .

منتشر شده در اخبار زناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *