رفتن به نوشته‌ها

\”رادیو ويژه مطلقه‌ها\” در مصر راه اندازی شد

در این برنامه که مخصوص به مردان طلاق داده بوده است، یک مرد طلاق داده حضور می یابد و از تجربیات و مشکلات خود پس از جدا شدن از همسرش سخن می گوید. هدف از این کار بیان مشکلات طلاق و جدایی از همسر است. به نظر می‌رسد دست اندر کاران این شبکه رادیویی هدفشان با چنین کاری کاهش آمار طلاق در مصر و دیگر کشورهای عربی است .

خانم “محاسن الصابر” در مورد اهداف خود از تأسیس و راه اندازی این شبکه رادیویی می‌گوید: بنده یک ازدواج ناموفق و شکست خورده را تجربه کرده ام. پس از جدایی از همسر نگاه جامعه، مردم و اطرافیان به من عوض شد از همین رو به فکر تأسیس چنین شبکه ای افتادم تا در مسیر تغییر دیدگاه مردم نسبت به افراد جدا شده از همسر، گامی مثبت بردارم. همچنین با راه اندازی این شبکه به دنبال رساندن صدای این گونه افراد به اطرافیانشان بودم. در حال حاضر 25 زن مطلقه در این شبکه رادیویی کار می کنند که سن آنها از 22 تا 50 سال است .

شایان ذکر است بررسی های انجام شده و آمارهای موجود نشان می‌دهد که آمار طلاق در کشورهای عربی روز به روز در حال افزایش است و مصر در حال حاضر رتبه اول طلاق در جهان عرب را به خود اختصاص داده است .

منابع رسانه ای مصر از آغاز فعالیت رسمی یک شبکه رادیوئی مخصوص زنان مطلقه با نام “رادیو مطلقه‌ها” خبر دادند .

 در این اقدام بی سابقه در جهان عرب، خانمی به نام “محاسن الصابر” که خود یک زن مصر مطلقه است، اقدام به راه اندازی این شبکه رادیویی کرد. اولین برنامه این شبکه رادیوئی که از طریق سایت اینترنتی این شبکه پخش شد، “برنامه روزانه مردان طلاق داده” نام دارد ….

منتشر شده در اخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *