رفتن به نوشته‌ها

بزرگترین‌عروسی‌گروهی‌جهان‌در‌سئول

«ری فوروتا» با لباس سفید عروسی در مصاحبه یی با خبرگزاری آسوشیتدپرس خاطرنشان كرد؛ من كمی نگرانم. من و همسرم «تاداكانی سانو» كه 25 سال دارد، در ماه مارس سال جاری میلادی در كلیسا در نزدیكی این دانشگاه پیمان بستیم و هم اكنون در این مراسم شركت كردیم تا جزیی از حاضران باشیم.

موسس این دانشگاه كه «سان میونگ مون» یك كشیش پیر 89ساله است، در این مراسم با پاشیدن آب مقدس روی زوج های جوان، پیش از به دست كردن حلقه ها برای آنان زندگی پر عزت و خوبی را آرزو كرد. گفته می شود در این مراسم زوج هایی با ملیت های مختلف با یكدیگر وصلت كردند.

"arosi

بیش از 20 هزار عروس و داماد از كشورهای مختلف جهان امروز در حیاط دانشگاه «سان مون» در منطقه «آسان» در جنوب «سئول» – پایتخت كره جنوبی – گرد هم آمدند تا با بستن پیمان زناشویی، بزرگ ترین جشن عروسی جهان را برگزار كرده و نام خود را در كتاب ركوردهای گینس به ثبت برسانند.

در گزارش یكی از روزنامه های دولتی «كره جنوبی» آمده است؛ این جشن عروسی پس از مراسم عروسی 1999 میلادی در این كشور بزرگ ترین و باشكوه ترین مراسم عروسی در جهان محسوب می شود.

همچنین در گزارش این روزنامه آمده است زوج هایی از كشورهای ایالات متحده امریكا، ونزوئلا، برزیل و سوئیس نیز در این مراسم حضور داشتند.

"arosi

"arosi

منتشر شده در خواندنی هاسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *