رفتن به نوشته‌ها

دختر8 ساله آنقدر کتک خورد تا جان باخت

با افشای این موضوع بازجویی از شوهرخاله مریم که حبیب نام دارد در دستور کار قرار گرفت اما معلوم شد این مرد پس از مرگ دختر هشت ساله فراری شده است. گریختن حبیب ثابت کرد او مقصر اصلی مرگ فرزند خواهر همسرش است. کارآگاهان با پرس وجو از اقوام و نزدیکان حبیب و جمع آوری سرنخ های لازم متوجه شدند مرد فراری در جهرم پنهان شده است به همین خاطر با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان رفتند و پس از مدتی جست وجو توانستند وی را بازداشت کنند. حبیب پس از انتقال به شیراز تحت بازجویی قرار گرفت. او به شکنجه مریم اقرار کرد اما گفت قصد نداشته این کودک را به قتل برساند. حبیب توضیح داد؛ «بعد از مرگ پدر مریم و ازدواج مجدد مادر او من و همسرم پذیرفتیم از این دختربچه مراقبت کنیم. ما خودمان فرزند نداشتیم و سعی می کردیم به بهترین شکل از مریم مراقبت کنیم و اجازه ندهیم در زندگی اش احساس کمبود کند. من او را خیلی دوست داشتم اما شب حادثه ساعت 20 او خیلی سر و صدا کرد و هرچه تذکر دادم آرام نگرفت. چند بار از او خواستم دست از کارهایش بردارد ولی او همچنان شلوغ می کرد تا اینکه به شدت عصبانی شدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم.» متهم به قتل ادامه داد؛ در یک لحظه سیلی به گوش مریم زدم و او روی زمین افتاد و بیهوش شد. من و همسرم فکر کردیم مشکل خاصی پیش نیامده و حالش خوب می شود برای همین تا صبح صبر کردیم و وقتی مریم به هوش نیامد او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا فهمیدیم به کما رفته است. من اصلاً قصد کشتن او را نداشتم و از این حادثه به شدت پشیمان هستم.

پس از اعترافات این مرد بازپرس پرونده دستور بازداشت او و ادامه یافتن تحقیقات را صادر کرد. حبیب در حالی روانه زندان شده است که طی ماه جاری سه کودک دیگر نیز قربانی کودک آزاری شدند. ابتدا پرونده مردی که پسر پنج ساله همسرش را بارها مورد شکنجه قرار داده و او را راهی بیمارستان کرده بود به دادگاه ارجاع شد. پسربچه که مهدی نام داشت پس از طلاق والدینش و ازدواج مجدد مادر به خانه ناپدری رفت و بارها توسط او مورد آزار قرار گرفت. بعد از این پرونده از ساری خبر رسید یک کودک سه ساله به نام پوریا به دست ناپدری اش کشته شده است. پوریا قبل از مرگ چندین بار توسط ناپدری مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود تا اینکه بالاخره تاب نیاورد و تسلیم مرگ شد. روز سه شنبه هفته گذشته نیز دختری سه ساله به نام فتانه در بومهن از پا درآمد و تحقیقات بازپرس جنایی تهران فاش کرد این کودک بارها مورد آزار قرار گرفته و آثار متعدد کبودی و جراحت روی بدنش مشهود است. در حال حاضر پدر و مادر فتانه بازداشت هستند اما با ضد و نقیض گویی اتهام آزار و قتل فرزندشان را انکار می کنند.

دختری هشت ساله قربانی شکنجه های شوهرخاله خود شد و با زندگی وداع کرد.

به گزارش اعتماد مسوولان بیمارستانی در فسا با پلیس تماس گرفتند و گفتند وظیفه مراقبت و مداوای دختری هشت ساله به آنها سپرده شده که در کما فرو رفته و به نظر می رسد مورد شکنجه قرار گرفته است.

 پس از اعلام این گزارش ماموران به مرکز درمانی رفتند اما قبل از آنکه تحقیقات را آغاز کنند کودک به خاطر وخامت حال عمومی از آنجا به بیمارستانی در شیراز منتقل شد. چند روز بعد در حالی که مریم در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار داشت نتوانست در برابر مرگ مقاومت کند و جان باخت. به این ترتیب این بار پرونده یی جنایی تشکیل شد و کارآگاهان جنایی مکلف شدند درباره فوت این کودک تحقیق و عامل قتل او را بازداشت کنند.

افسران پلیس در بررسی هایی که انجام دادند متوجه شدند پدر مریم سال ها قبل در یک سانحه رانندگی فوت شده و این کودک مدتی را با مادر خود زندگی کرده اما پس از ازدواج مجدد مادر حضانت وی به خاله و شوهرخاله اش سپرده شده بود.

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار کودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *