رفتن به نوشته‌ها

قتل زن 22 ساله پس از3ساعت شكنجه

او ادامه داد: همسر اين فرد به نام هدايت 23 ساله دستگير و مدعي شد از يك سال قبل كه با ندا آشنا شده بي‌اندازه عاشق وي شده اما برخي از رفتارهاي ناپسند وي باعث ناراحتي وي شده است.

شهرياري افزود: هدايت مدعي شد در طي 3 ماه زندگي مشترك با ندا به اميد به اين كه بتواند گذشته خود را كنار بگذارد و به راه راست هدايت شود، سپري كردم. اما اين اتفاق نيفتاد.

قاتل مدعي شد روز حادثه پس از بازگشت ندا از حمام پيش از آن كه وي فرصت لباس پوشيدن پيدا كند دست و پاي وي را با چسب بستم و براي آنكه فرصت داد و بيداد كردن هم نداشته باشد دهان وي را نيز با چسب بستم.

هدايت گفت: پس از آن به آشپزخانه رفتم و شيلنگ گاز را باز كرده و به همراه يك كمربند چرمي به داخل حال برگشتم و شروع به ضربه زدن به ندا كردم اما به هيچ ‌عنوان قصد كشتن وي را نداشتم و تنها مي‌خواستم وي را تأديب كنم.

وي ادامه داد: بيش از 3 ساعت ندا را به شدت مورد ضربه قرار دادم تا درد ناشي از اين كار وي را از رفتار خطاي گذشته‌اش پشيمان كند.

متهم افزود: ندا از شدت شكنجه از ‌حال رفت و من نيز چند ساعتي او را رها كردم تا اين كه ساعت 5 بعد از ظهر متوجه بي‌هوش بودن او شدم و با پدرم تماس گرفتم تا با اورژانس به كمك من بيايد اما كار از كار گذشته و ندا جان خود را از دست داده بود.

بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران گفت: اين فرد در سلامت كامل روحي و رواني به سر مي‌برد و بدون آنكه كوچكترين مشكلي داشته باشد دست به اين اقدام زده است.

زن 22 ساله قرباني شك و شبهه همسرش شد و در يكي از بي رحمانه ترين جنايت هاي سال توسط شوهر سنگدلش پس از يك شكنجه 3 ساعته به قتل رسيد.

به گزارش فارس، ساعت 19يكشنبه 3 خرداد مأموران مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ از مرگ مشكوك يك زن جوان با خبر شدند.

مأموران كلانتري 206 بومهن با حضور در محل حادثه دريافتند يك زن 22 ساله به نام ندا بر اثر شدت جراحت وارده ناشي از شكنجه همسرش به قتل رسيده است.

شهرياري، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: تحقيقات نشان داد اين زن ابتدا بدون لباس مورد شكنجه قرار گرفته و سپس لباس بر تنش پوشانده شده است…..

منتشر شده در اخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *