رفتن به نوشته‌ها

قرار ازدواج ، شگردي براي سرقت از زنان ميانسال

سرهنگ صادقي با بيان اينکه آنها حتي کارت عروسي چاپ کرده و هتل نيز اجارهکرده بودند خاطرنشان کرد : مرد جوان که خود را «آرش» معرفي مي‌کرد ، اعتماد اين زنميانسال را جلب کرده و پس از اينکه به منزل وي آمد ، محل نگهداري پول و اشياي قيمتيرا شناسايي و مبلغ سه ميليون تومان پول ، مقادير زيادي طلاجات و گوشي تلفن همراه بهارزش هفت ميليون تومان را سرقت کرده و متواري شده است.

رييس پليس آگاهي استانخراسان رضوي گفت : با توجه به اهميت موضوع و اين که سرقت با اين شيوه از بقيهشهروندان نيز متصور بود ، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي دست به کارشدند و با توجه به اين که سارق بسيار حرفه‌اي عمل مي‌کرد ، براي غافلگير کردن متهم،به کنترل نامحسوس و روش‌هاي علمي روي آوردند .

 در اين ميان چند شکايت مشابه ديگر نيزمطرح شد که همگي از فعاليت همان سارق حرفه‌اي حکايت داشت.

وي تاکيد کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از اطلاعات شاکيان پرونده‌ و با تلاش شبانه‌روزي واستفاده از روش‌هاي پليسي به يکي از افراد مشکوک شده و با احتمال دست داشتن اين فرددر سرقت‌هاي اخير، محل‌هاي رفت و آمد وي به صورت دقيق تحت کنترل قرار گرفت تا اينکه سرانجام همان طور که پيش‌بيني شده بود ، وي همان سارق حرفه‌اي بود که پس از چندروز تعقيب و مراقبت در يک عمليات ضربتي از سوي کارآگاهان پليس به دام افتاد.

رييس پليس آگاهي استان خراسان رضوي گفت : متهم پس از دستگيري خود را «الف ـ ب» معرفي و تلاش کرد خود را بي‌گناه جلوه دهد ، اما سرانجام با توجه به شواهد علمي وتاييد شاکيان تسليم شد و به انجام چندين فقره سرقت به اين شيوه اعتراف کرد.

سرهنگ صادقي افزود : متهم اعتراف کرد که با همدستي يک خانم که خود را خواهر خودمعرفي مي‌کرد ، زنان ميانسال را فريب داده و از آنان سرقت مي‌کرد . در ادامه متهمه ونيز يکي ديگر از همدستان وي دستگير و همگي با صدور قرار قانوني راهي زندان شدند .

 با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوی ،سارق حرفه‌اي که با وعده ازدواج اقدام به سرقت از منازل و وجوه نقد مي‌کرد، ‌دستگيرو روانه زندان شدند.

 به گزارش ایوناو به نقل از پليس آگاهي ناجا ، سرهنگ صادقي رييس پليسآگاهي استان خراسان رضوي در اين خصوص افزود : اين سارق از چندي قبل با فريب چند نفراز زنان ميانسال ميليون‌ها تومان از اموال آنان را به سرقت برده بود.

وي بابيان اينکه رسيدگي به پرونده‌ با شکايت يکي از زنان ساکن مشهد در دستور کارکارآگاهان قرار گرفت ، گفت : فرد شاکي در شکايت خود عنوان کرده بود که مدتي قبل بامرد جواني در خيابان آشنا شده و پس از مدتي رفت و آمد با هم قرار ازدواج گذاشتهاند.

منتشر شده در اخبار زنانسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *