رفتن به نوشته‌ها

جوانان بايد در سن پختگي ازدواج کنند

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که همسر آزاري ريشه در مسائل فرهنگي و تربيتي خانواده دارد ، بيان کرد : لازم و کاربردي است که در اين زمينه آموزش هايي وجود داشته باشد و از اين طريق به افراد بياموزيم که ازدواج و همسر يعني چه و روش هاي معاشرت به چه نحوي است و خداوند در قرآن زن و شوهر را لباس هم قرار داده است .

وي همچنين اظهار داشت : يکي از مهمترين عامل همسر آزاري سوء ظن و بدبيني زن و شوهر نسبت به هم است اگر زن و مرد در زندگي نسبت به هم خوشبين باشند حتي اگر در زندگي اشتباهات بسيار بزرگي مرتکب شوند مي توانند با خوش بيني اين اشتباهات را توجيه کنند .

به گفته مدرس دانشگاه تهران ، آموزش هاي قبل از ازدواج در کشور ما بسيار کم است و جوانان ما بايد درسن پختگي ازدواج کنند ، البته اختلاف سني زياد از عوامل همسر آزاري مي تواند باشد .

 

به گزارش ایونا ، ایشان در پاسخ به اين سوال که آيا همسر آزاري ارتباطي با سن زوجين دارد يا نه ، خاطرنشان کرد : سن زوجين شايد مهم ترين عامل نباشد ولي تاثيرگذار است افراد در سن پايين در فضاي فکري و ديد متفاوت سير مي کنند و وقتي اختلاف سني از حد متداول خارج شده باشد اين اختلاف سن باعث همسر آزاري مي شود

منتشر شده در اخبار ازدواجاخبار کودکان و جوانانازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *