رفتن به نوشته‌ها

حبس ابد براي پدر متجاوز

مقامات پليس اتريش در اين باره گفتند: انتظار مي‌رود به علت سنگين بودن جرايم انجام شده توسط اين مرد، دادگاه نهايي تا ماه مارس سال آينده ادامه يابد.

براساس گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين در حاليست كه اگر تمامي جرايم منصوب به اين مرد جاني به اثبات برسد، وي به حبس ابد با اشد مجازات و بدون قرار وثيقه محكوم مي‌شود؛ چرا كه اتريش همانند ديگر كشورهاي اروپايي حكم اعدام را در قانون خود ندارد.

«رودولف ماير» ــ وكيل مدافع جوزف فريتزل گفت: هيچ استينافي براي موكل خود در نظر ندارد .

اين در حاليست كه بازرسان در بازجويي از جوزف فريتزل گفتند : اين مرد با محبوس كردن و تجاوز مداوم به دخترش اليزابت، كه هم اكنون 42 سال دارد، در يك اتاق زير زميني، صداگير و بدون پنجره، او را شكنجه روحي وجسمي داده است. اين تجاوز درست پس از 18 سالگي اليزابت و در سال 1948 ميلادي آغاز شده بود.

بازرسان اين پرونده‌، شكايت نامه‌اي 27 صفحه‌اي با تمامي جزئيات مربوط به محل زندگي اليزابت و رفتارهاي پدرش با وي تهيه كرده و به دادگاه ارائه كردند.

بازرسان دادگاه جنايي اتريش، «جوزف فريتزل» را به جرم قتل و تجاوز به دخترش، به حبس ابد محكوم كرد.

به گزارش ايسنا، بازپرس ويژه پرونده‌ «خانه وحشت»، جوزف فريتزل 73 ساله را به اتهام تجاوز به دخترش به مدت 24 سال در يك سلول بسيار كوچك و قتل يكي از كودكاني كه از دخترش داشته به حبس ابد محكوم كرد.

جوزف فريتزل در دادگاه گفت: اگر هشتمين كودكم كه از دخترم به دنيا آمده بود را به موقع به بيمارستان مي‌رسانديم، زنده مي‌ماند، اما براي آن كه كسي متوجه رابطه من با دخترم نشود، مانع از انتقال كودك به بيمارستان شدم.

دادگاه عالي اتريش جوزف فريتزل، برق كار بازنشسته و 73 ساله را به علت تجاوز، زناي به محارم، زنداني كردن دختر و فرزندان و برده‌داري متهم دانسته و به حبس محكوم كرد.

منتشر شده در داستانسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *