رفتن به نوشته‌ها

افزايش سن بلوغ و فهم ازدواج در جوانان

وي با اشاره به اينكه هم اكنون سايت همسريابي و همسرگزيني در دنيا وجود ندارد و فعاليت اين مجموعه ها تنها به گفتگوهاي اينترنتي محدود مي شود گفت: مركز همسريابي نه تنها افراد را به يكديگر معرفي مي كند، بلكه آنان را تا مرحله ازدواج همراهي خواهد كرد و در اين مسير مشاوره هاي لازم را ارائه  مي دهد. هم اكنون ما نياز به مشاوري زنده و داراي رأي داريم كه تنها نقش واسطه گر را ايفا نكند. در مؤسسه فرهنگي خانواده امين به عنوان يك مؤسسه غيردولتي اين اقدام با 1975 ازدواج بدون طلاق محقق شده است.

 دكتر اردبيلي با اشاره به انجام 18 هزار ساعت فعاليت پژوهشي با حضور دو هزار و 650 دانشجو در اين مؤسسه گفت: اين مؤسسه با حفظ حق انتخاب افراد، مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد. با نهادينه شدن فرهنگ مشاوره در جامعه، مراجعه به مراكز همسريابي تا حد زيادي قبح خود را از دست خواهد داد.    

مدير مؤسسه فرهنگي خانواده امين در ميزگرد شيوه هاي همسريابي در ايران بر افزايش سن بلوغ و فهم ازدواج در جوانان تأكيد كرد.

بنا بر اعلام روابط عمومي سازمان ملي جوانان، حجت الاسلام دكتر اردبيلي در اين ميزگرد كه به همت معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان برگزار شد، با اشاره به اينكه هر طلاق 70 ميليون تومان ضرر مالي به جامعه وارد مي كند گفت: لازم است كه بيش از تكيه بر هزينه هاي مادي پيش از ازدواج نظير جهيزيه، بر رشد و تربيت فرهنگي جوانان تأكيد شود.

منتشر شده در اخبار کودکان و جوانانکودکان و جوانان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *