رفتن به نوشته‌ها

وام ازدواج 4 ميليون توماني از پنجشنبه

 معاون امور بانکي، بيمه‌اي و شرکت‌هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي همچنين از آغاز وام ازدواج چهار ميليون توماني به زوجين از روز پنجشنبه هفته جاري خبر داد و اظهار داشت: همه مزدوجين که عقدنامه آنها از تاريخ عيد فطر سال جاري به بعد باشد، به سهولت و به سرعت از مزاياي تسهيلات قرض‌الحسنه 20 ميليون ريال و زوجين 40 ميليون ريال برخوردار خواهند شد.

وي افزود: هم اکنون دستورالعمل اين نوع وام نيز در پشت شيشه بانک‌ها درج شده است.

پورمحمدي درباره چگونگي پرداخت اين نوع وام توسط بانک‌ها گفت: متقاضيان با ارايه يک ضامن يا چک يا سفته، مي‌توانند از تسهيلات 4 ميليون توماني ازدواج استفاده کنند.

معاون امور بانکي، بيمه‌اي و شرکت‌هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي، از آغاز پرداخت تسهيلات مسکن مهر به يک ميليون متقاضي معرفي شده به بانک‌ها خبر داد.

سيد حميد پورمحمدي در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: اعتبار لازم براي پرداخت تسهيلات بانکي به يک ميليون متقاضي که در راستاي طرح مسکن مهر به بانک‌ها معرفي شده‌اند، تأمين شده و آماده پرداخت است.

وي افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، همه تعاوني‌هاي مسکن مهر، تسهيلات آماده‌سازي خود را که به ميزان يک ميليون تومان است، از طريق بانک‌هاي عامل دريافت مي‌کنند.
پورمحمدي تصريح کرد: کارگروه نظارتي بر حسن اجراي اين تصميمات نظارت دقيق خواهد کرد.
منتشر شده در اخباراخبار ازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *