رفتن به نوشته‌ها

دستگیری 3 جوان متجاوز به دختر 14 ساله

اين دختر نوجوان مدعي شد، در ابتداي سال جاري پدرش براي وي يك گوشي تلفن همراه گرفت و زماني كه اين دختر نوجوان قصد تشكر از پدر خود با فرستادن يك پيام كوتاه را داشته است پيام به شماره پسر جواني فرستاده شده و بابي براي آشنايي اين دو با يكديگر شده است.
وي ادامه داد: با پسر جوان 20 ساله به نام علي سه ماه دوست بوده تا اينكه روز حادثه به قصد رفتن به حوالي جاده لواسان سر از منزلي مخروبه در آورده كه در آنجا علي به همراه 4 تن ديگر از دوستانش با بستن دست و پاي وي اقدام به تجاوز به اين دختر نوجوان كرده‌اند.رضوانفر گفت: با توجه به اظهارات اين دختر نوجوان و همچنين تأييد اظهارات وي به وسيله پزشكي قانوني تحقيقات براي دستگيري 5 جوان متجاوز آغاز شد و پس از انجام تحقيقات 3 جوان متجاوز دستگير شدند.

وي افزود: اين 3 جوان به ارتكاب تجاوز اعتراف كرده‌اند و تحقيقات براي دستگيري 2 متهم فراري پرونده همچنان در حال انجام است.

سه جوان متجاوز كه در قالب يك گروه 5 نفري به يك دختر نوجوان 14 ساله تجاوز كرده بودند، دستگير شدند.به گزارش فارس، عصر روز 20 مرداد سال‌جاري مرد ميانسالي با مراجعه به مسئولان دادسراي امور جنايي تهران از راز فقدان دخترش پرده برداشت.

اين مرد ميانسال مدعي شد دختر 14 ساله‌اش از روز قبل از خانه خارج شده و ديگر به خانه بازنگشته است؛ به گونه‌اي كه حتي به تماس‌هاي گرفته شده با گوشي تلفن همراهش نيز پاسخ نمي‌دهد.
رضوانفر داديار شعبه چهارم دادسراي امور جنايي تهران درخصوص اين پرونده گفت: بررسي از خانواده اين دختر جوان در حال انجام بود كه پس از 3 روز پيكر نيمه‌جان اين دختر نوجوان در مقابل در منزلش كشف شد.
وي ادامه داد: پس از انجام اقدامات درماني لازم اين دختر جوان در اظهاراتي تكان دهنده مدعي شد، سه روز قبل از كشف پيكرش 5 جوان به وي تجاوز كرده و وي را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.
منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار زنانحقوق زنانمردانمسائل حقوقی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *