رفتن به نوشته‌ها

حبس غيرقانوني زن جوان توسط يك مرد!

نسترن صبح امروز با حضور در مقابل رضا جعفري سرپرست دادسراي ناحيه 27 تهران، گفت: از مدتي قبل با مسعود آشنا شدم و ارتباط ما ادامه داشت تا اينكه من مبلغي پول از دوست مسعود قرض گرفتم اما توان بازپرداخت آن را نداشتم. بعد از چند بار درخواست مسعود براي بازپرداخت پول و خودداري من از پرداخت آن،‌ نهايتا روز گذشته در حالي كه به عنوان مهمان خانه‌اش دعوت شده بودم ناگهان مرا به پاركينگ برد و با زنداني كردن داخل انباري گفت كه مجازات بدهكاري كه بدهي خود را نمي‌دهد، يك هفته حبس است.

در پي اظهارات نسترن كه خود نيز به اتهام برقراري ارتباط نامشروع تحت تحقيق قرار دارد، تلاش پليس با دستور مقام قضايي در دادسراي جنايي جهت بازداشت مسعود به اتهام بازداشت غير قانوني و ارتباط نامشروع آغاز شد.

پس از نجات يافتن دختري از بازداشت غيرقانوني توسط مردي كه با وي در رابطه بوده، پرونده‌اي در دادسراي امور جنايي تهران به جريان افتاد.

به گزارش ايسنا، عصر روز 25 تيرماه سال جاري يكي از ساكنان خيابان ملك در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اظهار كرد كه دقايقي پيش مشاهده كرده كه پسر همسايه به نام مسعود اقدام به زنداني كردن دختري جوان در انباري آپارتمان كرده است.

با گرفتن نشاني از فرد تماس گيرنده، ماموران كلانتري 104 عباس‌آباد به محل اعزام شده و با شكستن قفل انباري موفق به نجات زن جوان به اسم نسترن شدند. اين در حالي بود كه تلاش ماموران براي يافتن مسعود بي‌نتيجه ماند و در نتيجه اين متهم اقدام به فرار كرد.

منتشر شده در اخبار زناناخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *