رفتن به نوشته‌ها

شلاق و تبعید برای تجاورز گر فریب کار … دختری را فریب دادم پشیمانم!!!

این پرونده یک‌سال پیش به جریان افتاد؛ زمانی که دختر ١٣ ساله‌ای به مأموران مراجعه کرد و مدعی شد از سوی مردی جوان مورد آزارواذیت قرار گرفته‌ است.

این دختر گفت: «مردی به من قول ازدواج داده بود، یک روز که مادر و خواهرم در خانه نبودند به من گفت می‌خواهد من را ببیند و چن دقیقه بیشتر هم نمی‌ماند، من هم اجازه دادم به خانه ما بیاید، اما زمانی که رسید من را به زور مورد آزارواذیت قرار داد و بعد هم خانه را ترک کرد».

با توجه به شکایت این دختر و مادرش، دستور بازداشت متهم صادر شد و جوان ٢٥ ساله دستگیر شد. او قبول کرد با دختر نوجوان رابطه داشته اما تجاوز به عنف را نپذیرفت تا اینکه پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادگاه کیفری استان تهران رفت.

در جلسه رسیدگی به این پرونده، ابتدا دختر نوجوان در جایگاه حاضر شد و گفت: «چند سال پیش پدرومادرم از هم جدا شدند و من با مادر و خواهرم زندگی می‌کردم. آنها هر روز صبح سرکار می‌رفتند و من تنها می‌ماندم. چند ماه قبل با مردی جوان آشنا شدم. او همسر و فرزند داشت اما به گفته خودش با همسرش درگیری داشت و مدتی بود که با هم رابطه نداشتند. او به من ابراز علاقه کرد گفت دوست دارد با من ازدواج کند و من هم به همین دلیل با او رابطه برقرار کردم تا اینکه روز حادثه به من گفت می‌خواهد من را ببیند. او می‌دانست روزها در خانه تنها هستم و چون پدرم کنارم نیست به محبت زیادی نیاز دارم و از این نقطه‌ضعف من استفاده می‌کرد، وقتی به خانه آمد من را به‌زور مورد تجاوز قرار داد».

این در حالی بود که متهم نیز به داشتن رابطه با دختر نوجوان اعتراف کرد و گفت: «من با همسرم رابطه‌ای نداشتم. من به این دخت علاقه‌مند شدم و واقعا می‌خواستم با او ازدواج کنم و روز حادثه هم دختر نوجوان خودش من را به خانه دعوت کرد و من هم به میل خودش با او رابطه برقرار کردم».

او در پاسخ به اینکه اگر با همسرش اختلاف داشته چرا از او جدا نشده است، گفت: «من بچه داشتم و به خاطر اینکه فرزندم دچار گرفتاری‌های طلاق نشود، از همسرم جدا نمی‌شدم. بعد از اینکه با این دختر نوجوان آشنا شدم و درگیری‌های او را دیدم، متوجه شدم اشتباه نکردم و نباید همسرم را طلاق بدهم. چون این دختر بیشتر وقت‌ها تنها بود و به‌دلیل تنهایی به سمت من آمده بود».
با پایان گفته‌های متهم هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به ٩٩ ضربه شلاق و دو سال تبعید محکوم کردند، او بعد از دریافت رأی درخواست تجدیدنظر کرد و گفت از کرده‌اش پشیمان است، قضات نیز سه ماه از تبعید او کسر کردند.

شرق

منتشر شده در اخبار حوادثاخبار حوادث خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *