رفتن به نوشته‌ها

ضرب‌الاجل برای ازدواج اجباری در منطقه ویژه پارس

یکی از پرسنل مجرد شاغل در این سازمان در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب گفت: «ازدواج یک حق مسلم شرعی است و هیچکس نمی‌تواند با ضرب‌الاجل و تحمیل خواسته های خود ما را به یک ازدواج تحمیلی وادار نماید و دستور مزبور خلاف قانون و شرع می‌باشد».

متن دستور مورد نظر برای ازدواج اجباری شاغلین مجرد در سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی که به تمام افراد مجرد ابلاغ شده است به شرح زیر می‌باشد:

«عطف به مذاکرات مکرر قبلی باهمکاران مجرد در خصوص تشکیل خانواده و اجرای سنت نبوی صلی ا… علیه و آله و سلم، متاسفانه مشاهده می‌گردد بعضی از همکاران به وعده خود عمل ننموده و همچنان مجرد باقی مانده‌اند و از آنجایی که تاهل یکی از شرایط اشتغال در اموری مانند حراست می‌باشد و با توجه به سخن گران سنگ نبی گرامی اسلام مبنی بر اینکه (من تزوج فقط حرص نصف دینه) و (النکاح سنتی فمن رغب عن سنتی لیس منی) هر کس ازدواج نماید همانا نصف دین خود را حراست نموده و نکاح و ازدواج سنت من است و هر کس از سنت من روی بگرداند پس از من نیست، لذا برای آخرین بار اعلام می‌دارد تا پایان شهریورماه 87 کلیه همکاران غیرمتاهل اعم از ذکور و اناث فرصت دارند تا نسبت به انجام فریضه مهم و اخلاقی انسانی ازدواج اقدام نمایند. در غیر این صورت در تاریخ 1/7/87 برای تسویه حساب به پیمانکار معرفی خواهند شد.
عبدالواحد یراحی
رئیس حراست ارشد سازمان

 

سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس با اعلام یک دستور و تعیین ضرب الاجلی  کلیه افراد مجرد شاغل در این سازمان را مجبور به ازدواج کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب در دستوری که به امضا عبدالواحد یراحی مسئول ارشد حراست سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رسیده است تا اول آبان ماه سال جاری به کلیه افراد مجرد اعم از زنان و مردان شاغل در این سازمان وقت داده شده است تا ازدواج کنند در غیر اینصورت برای تسویه حساب به پیمانکار معرفی خواهند شد.

همچنین تلاش‌های خبرنگار آفتاب برای پیگیری موضوع و مصاحبه با آقای عبدالواحد یراحی مسئول ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس به نتیجه نرسید و مسئولین حراست سازمان مربوط از پاسخ و ارائه هرگونه اطلاعاتی در این زمینه خودداری کردند.

لازم به ذکر است که بسیاری از پرسنل شاغل در این سازمان صحت دستور مزبور را تایید نموده‌اند ولی نسبت به آن معترض هستند.

"ضرب‌الاجل

منتشر شده در اخبار ازدواج

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *