رفتن به نوشته‌ها

مرگ یک خانواده با هم …

همزمان با کشف پیکر بی جان اعضای خانواده چهارنفره درمنطقه ییلاقی «ماسال» در استان گیلان جزئیات تازه‌ای از مرگ خاموش آنها به دست آمد.

این خانواده اهل شهرستان تاکستان در استان قزوین بودند که پس ازسفر به ماسال چادر زده بودند.راز مرگ این خانواده هنگامی فاش شد که ساکنان منطقه با گذشت 3 روز از اقامت آنها هیچ رفت و آمدی در چادر ندیدند.
یکی از اهالی منطقه ییلاقی «شنبه راه» وقتی متوجه شد هیچ سروصدایی از داخل چادر مسافران نمی‌آید احساس کرد باید حادثه‌ای ناگوار رخ داده باشد بنا بر این مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار داد. وی به مأموران گفت: سه روز قبل بود که یک خانواده 4 نفره به منطقه ییلاقی آمده و در این منطقه چادر زدند اما با گذشت سه روز هیچ صدایی از چادر به گوش نمی‌رسد یا رفت و آمدی دیده نمی‌شود.
با توجه به این گزارش، اکیپی از مأموران انتظامی شهرستان ماسال بسرعت خود را به محل حادثه رسانده و تحقیق در این باره را در دستور کار خود قرار دادند. آنان وقتی بعد از چند بار صدا زدن ساکنان داخل چادر صدایی نشنیدند وارد چادر شده و با صحنه بسیار غم انگیزی روبه‌رو شدند؛ فضای داخل چادر مملو از دود زغال و چوب بود و پدر و مادر و فرزندان خردسال شان بی‌جان کف چادر افتاده بودند.

بدن ترتیب با هماهنگی‌های صورت گرفته اجساد قربانیان حادثه برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. محمود قاسم‌نژاد فرماندار ماسال اظهارداشت: متأسفانه مرد 32 ساله، همسر 24 ساله، پسر 9 ساله و نوزاد چهار ماهه شان قربانی رعایت نکردن اصول ایمنی شدند.
وی در ادامه گفت: این خانواده چهار نفره اهل قزوین که برای مسافرت به ییلاق ماسال آمده بودند بر اثر گازگرفتگی ناشی از منواکسیدکربن زغال در چادر مسافرتی دچار خفگی شدند.

سرهنگ «وحید اصلانی» فرمانده انتظامی شهرستان ماسال نیز گفت: براساس اعلام کارشناسان پزشکی قانونی، چهارعضو این خانواده بر اثر استنشاق گاز منو اکسید کربن حاصل از سوختن زغال چوب سه روز قبل ازکشف اجسادشان جان باخته‌اند.

منتشر شده در اخبار حوادثاخبار حوادث خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *