رفتن به نوشته‌ها

زنی که رئیس تبهکاران بود دستگیر شد !

3 مرد مغازه‌دار در پارک پیشگوی تربت‌حیدریه شب چهارشنبه گذشته وقتی چند جوان شرور را دیدند که در حالت غیرعادی برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می‌کنند با آنها درگیر شدند.
مردان مزاحم بلافاصله پارک را ترک کردند و هنوز دقایقی نگذشته بود که سوار بر دو خودروی سواری دوباره به آنجا بازگشتند. هفت مرد جوان به همراه زن خشمگین به سراغ مغازه‌دارها رفته و با عربده‌کشی و قدرت‌نمایی  پس از آسیب رساندن به مغازه‌ها، 3 مرد مغازه‌دار را هدف ضربات مشت و لگد قرار دادند.
سرهنگ حسین بیدمشکی جانشین فرماندهی پلیس خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: شاهدان این درگیری که دچار ترس و وحشت شده بودند موضوع را به پلیس گزارش دادند و خواستار پیگیری سریع ماجرا شدند.
وی  افزود: در مرحله نخست این عملیات، زن 35 ساله که با خودروی سواری از صحنه گریخته بود، ردزنی و دستگیر شد.
پلیس در بازرسی از خودروی این زن یک تفنگ شکاری وینچستر مسلح، یک چاقو و دو گوشی تلفن همراه به دست آورد.
وی ادامه داد: زن جوان در تحقیقات ابتدایی پرونده اظهار داشت در شرارت خیابانی شب چهارشنبه با هفت شرور که یکی از آنان برادر و دیگری پسرش هستند همدست بوده است.
سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: عملیات تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس  در این پرونده ادامه یافت و پلیس با پاکسازی دو مخفیگاه اعضای باند در محدوده خیابان اقاقیا و رضوان تربت حیدریه، علی 20 ساله و 3 عضو دیگر باند به نام‌های  مهدی، سجاد و مصطفی  را در اقدام غافلگیرانه‌ای دستگیر  کردند.
وی گفت: جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری سه عضو فراری این باند و رازگشایی از اقدام‌های تبهکارانه آنان با هدایت زن جوان ادامه دارد.
منتشر شده در اخبار حوادثاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *