رفتن به نوشته‌ها

بازداشت برای نفقه جان زن را ستاند ….

ساعت 12 ظهر 16 فروردین ماه مأموران گشت کلانتری 18 بازار بندرعباس برای اجرای حکم جلب مردی واقع در میدان برق و برابر بانک سپه وارد عمل شدند.

محمد اسماعیل مشایخ رئیس پلیس بندرعباس گفت: مأموران در محل زنی 50 ساله به نام «ربابه» راکه اهل و ساکن میناب بوده و حکم جلب سیار از دادیار شعبه چهارم دادسرای بندرعباس درخصوص ترک نفقه مبنی بر دستگیری مردی به نام «عبدالله» 50 ساله را داشت دیدند و وی با نشان دادن شوهرش خواستار دستگیری وی شد اما مرد خشمگین به سمت ربابه حمله کرد و او را هدف قرار داد.

فرمانده پلیس بندرعباس خاطرنشان کرد: این مرد پس از زخمی کردن همسرش قصد فرار داشت که با بی‌توجهی به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که با وجود دادن هشدار به مجرم متواری و شلیک تیر هوایی، قاتل به فرار خود ادامه داد و با سوارشدن  بر یک موتور قصد متواری شدن داشت که در یک اقدام ضربتی و اصابت یک تیر به پای متهم، این مرد چاقوکش دستگیر شد.

وی  تأکید کرد: ربابه که حال نامساعدی داشته با خودروهای عبوری به بیمارستان صاحب الزمان (عج) و شوهرش نیز که از ناحیه پای چپ مصدوم بود با آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) منتقل شد که زن جوان برابر گزارش بیمارستان در ساعت 2 بعدازظهر شانزدهم فروردین به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان صاحب الزمان (عج) جان باخت و قاتل در بیمارستان تحت مداوا بوده و اقدام‌های قانونی در حال پیگیری است.

 

منتشر شده در اخبار حقوقی خانوادهاخبار حوادثاخبار زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *