رفتن به نوشته‌ها

پدری به اجبار صاحب 7 فرزند از دخترش شد

مقام های بیمارستان که به شدت نگران کریستین بودند، خواستار دیدار با مادر او یعنی الیزابت شدند. پلیس می گوید متعاقبا، متهم الیزابت یعنی دخترش را به همراه دو کودک دیگر از زیر زمین خانه آزاد کرد.

هنوز روشن نیست که دقیقا چه کسی و چگونه پلیس را با خبر کرده است. الیزابت و کودکان وی هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی و روان پزشکی قرار دارند. پلیس می گوید وی در حال حاضر از متهم صاحب سه دختر و سه پسر پنج تا بیست ساله است.

 به گفته بازرسان، سه کودکی که توسط پدر و مادر بزگشان بزرگ شده اند در بدو تولد به همراه نامه ای که در آن آمده بود الیزابت نمی تواند از آن ها مراقبت کند، به پدر و مادر بزرگشان واگذار شده بودند. حدود دو سال پیش هم پلیس اتریش دختر نوجوانی را پیدا کرد که حدود هشت سال در زیر زمین خانه اش در حوالی وین، پایتخت اتریش، زندانی شده بود.

پلیس می گوید متهم، جوزف، ساکن شهر آمستتن در این مدت به طور پنهانی با دخترش رابطه جنسی داشته و از او صاحب هفت کودک شده است.

 دختر متهم که نامش الیزابت اعلام شده می گوید، از سن ۱۱ سالگی توسط پدرش مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. پلیس اتریش می گوید سه تا از آن کودکان با مادرشان در زیر زمین خانه متهم زندانی شده بودند و سه تا هم توسط پدر و مادر بزرگشان بزرگ شده اند.

 به گفته پلیس، یکی از آن هفت کودک در دوران طفولیت درگذشت و متهم جسدش را آتش زد. به گفته پلیس، الیزابت هم اکنون ۴۲ ساله است. او در سال ۱۹۸۴ میلادی “ناپدید” شده بود.

کشف پلیس متهم هنوز در خصوص اتهام های وارده به او که مقاربت جنسی با دخترش و زندانی کردن او و سه کودکش عنوان شده، اظهار نظری نکرده است. پلیس زمانی وارد عمل شد که دختر نوجوان بیماری بنام کریستین برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

منتشر شده در اخبار حوادث خانوادهاخبار خانوادهاخبار زنانحقوق زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *