رفتن به نوشته‌ها

قتل 2 مادر با ضربه‌هاي مرگبار چاقو

ساعت 14 سه‌شنبه سوم ارديبهشت‌ماه امسال تماسي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اصفهان برقرار شد و طي آن ماجراي به قتل رسيدن زني ميانسال در يكي از خيابان‌هاي شهرك وليعصر گزارش شد. با اعلا‌م وقوع اين حادثه ماموران كلا‌نتري 15 خود را به محل رسانده و در خيابان با جسد زني حدودا 44 ساله مواجه شدند. بررسي‌هاي اوليه نشان داد اين زن با ضربه‌هاي متعدد چاقو به ناحيه سر و چند نقطه ديگر بدنش به قتل رسيده است.

بدين ترتيب اكيپ بررسي صحنه قتل با هماهنگي قاضي كشيك به محل رفت تا موضوع را بررسي كند. شواهد اوليه نشان داد كه همسر و فرزند اين زن در ارتكاب قتل نقش داشتند چرا كه بنا بر اظهار اهالي محل مقتول از سوي دو مرد ميانسال و جوان به سمت جوي آب هدايت شده و در همان جا به قتل رسيده است. با اين اظهارات تحقيقات گسترده پليس براي دستگيري اين پدر و پسر آغاز شد و سرانجام همسر مقتول و فرزند 21 ساله‌اش به عنوان عناصر اصلي جنايت شناسايي و با دستور قاضي بازداشت شدند.

همسر اين زن كه در مقابل كارآگاهان دايره ويژه قتل پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفته بود اظهار كرد: من و همسرم از مدتي پيش با هم اختلا‌ف پيدا كرده بوديم. در پي اين اختلا‌ف‌ها همسرم كتايون بدون اجازه من خانه را ترك كرد. پيگيري من و فرزندانم براي بازگشت او بي‌نتيجه بود. چندي پيش به دادگاه رفتم و با طرح شكايتي قصد داشتم او را به خانه برگردانم اما شكايت من به اين دليل كه الزام همسرم امكان‌پذير نيست با مشكل مواجه شد. در پي اين اقدام‌ها پسر 21 ساله‌ام از موضوع پيش‌آمده بسيار ناراحت شد و اين مساله منجر شد تا كينه او نسبت به مادرش شدت گيرد. ‌

 عبدالرضا 48 ساله اضافه كرد: من و همسرم كتايون 44 ساله در يك منزل مسكوني شراكتي زندگي مي‌كرديم، بعد از اين اتفاق‌ها تصميم گرفتم تا سهم خودم را بفروشم، بر اين اساس با توافق كتايون، شخصي را به عنوان مشتري پيدا كرده و قرار گذاشتيم ساعت 3 بعد از ظهر سوم ارديبهشت‌ماه براي تنظيم قولنامه در دفتر املا‌ك حاضر شود.

 در موعد مقرر همسرم به بنگاه آمد اما همانجا درگيري ميانمان شدت گرفت و پسرم اسماعيل نيز ناگهان با چاقويي كه از قبل آماده كرده بود، به سمتش حمله كرد. ابتدا او را به سمت جوي آب كشاند و با ضربات متعدد چاقو مادرش را به قتل رساند. با اظهارات اين مرد و اعتراف‌هاي پسرش به ارتكاب قتل، بازپرس براي آنها قرار قانوني صادر كرد تا تحقيقات بيشتر پيرامون انگيزه قتل <كتايون> از سوي اين پدر و پسر بررسي شود. ‌ در دومين جنايت نيز پسري با وارد كردن ضربه چاقو به قلب مادري او را به قتل رساند.

 اين جوان كه سلمان نام دارد، زماني تحت تعقيب ماموران پليس پايتخت قرار گرفت كه ماموران در تحقيقات خود پي بردند او مادر خود را به قتل رسانده است. ‌ ماموران دايره قتل حدود ظهر چهارمين روز ارديبهشت‌از سوي ماموران كلا‌نتري 128 تهران‌نو در جريان اين قتل قرار گرفتند و با آغاز تحقيقات پي بردند مقتول زن 37 ساله‌اي به نام صغري است كه در خانه‌اش به قتل رسيده است.

كارشناسان پزشكي قانوني نيز علت مرگ زن را ضربه چاقويي كه قلب او را سوراخ كرده بود، اعلا‌م كردند. ‌ با به دست آمدن اين نتايج سلمان كه تحت تعقيب قرار گرفته بود در نزديكي محل جنايت سوار بر خودروي پرايدش شناسايي و دستگير شد و گفت: قصد بررسي وضعيت را داشتم و براي سركشي آمده بودم. در پي اعتراف سلمان به قتل مادرش وي روانه بازداشتگاه شد تا تحقيقات درباره اين پرونده همچنان ادامه داشته باشد.

اعتماد ملي: دو پسر جوان در جنايت‌هاي جداگانه در تهران و اصفهان مادرشان را با ضربه‌هاي چاقو به قتل رساندند.در حالي كه تحقيقات پيرامون يكي از پرونده‌ها نشان مي‌دهد متهم مادرش را در پي اختلا‌ف‌هاي خانوادگي به قتل رسانده، انگيزه دومين جنايت همچنان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

 قتل مادر به بهانه ترك منزل

 ضربه مرگبار پسر به مادر جوان

شرح حادثه…..>>>>

منتشر شده در اخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *