رفتن به نوشته‌ها

همسرم نباید با هیچ زنی حرف بزند

روزهای امین ….

همسرم حق ندارد به جز من به کسی نگاه کند و یا حرف بزند ولی من تمایلی برای برقراری ارتبط جنسی با شوهرم ندارم !!!

این اظهارات  خانمی بود که به موسسه مراجعه نموده بود و به تازگی همسرش را در مقابل فرزندانش کتک زده بود ، وقتی از ایشان آخرین دعوایشان را جویا شودم اینگونه گفت که دیدم با زن همسایه در بیرون ساختمان در حال صحبت کردن است و همچنین در گروه تلگرامی که با همسایه ها بودیم در حال چت با این خانم بود البته چیز مهمی به هم نمیگفتند ولی از اینکه همسرم با خانمی در ارتباط باشد کلا بیزارم .

از خانم سوال کردم رابطه جنسی خوبی دارید ؟ جواب داد از ایجاد رابطه با همسرم از اول هم منزجر بودم و اصلا حس جنسی زیادی ندارم و فکر میکنم به مردان نیاز جنسی ندارم ماهی یک بار انهم به سسختی حاضرم این رابطه شکل بگییرد که مرا کلافه هم میکند اما همسرم از من درخواست هفته ای یک یا دوبار دارد و این را من زیاده خواهی میدانم .

در نهایت یک شب که فهمیدم با زن همسایه صحبت کرده و در تلگرام پیغام پسغام داده در مقابل چشمان دخترانم که بزرگ سال هم هستند با سیلی بر صورتش زدم و شیشته میز نهار خوری 12 نفره را هم از شدت ناراحتی شکستم ، الان پشیمان هم نیستم و هنوز همسرم برای عذر خواهی نزدم نیامده باید چه کنم ؟!!!

این خانم نه تنها در امر زناشویی دچار کاستی رفتار بوده و به توعی فوبیا روابط جنسی دارد در عین حال همسرش را به همین دلیل متهم به داشته روابط فرازناشویی میکند که این روابط شاید جنسی هم نبوده ولی به دلیل کاستی خود همسر را در محدودیت بسیار زیادی گذاشته است .

و همچنین به طوری توقع در خود ایجاد کرده که همه باید در بابر خواسته هایش تسلیم باشند در نهایت زندگی ایشان متاسفانه در حال فروپاشی است و اصلا ناراحت خود و یا دختران دم بختش هم نیست ؟!!!

به نظر باید درمان شود تا متوجه عظمت رفتار ناشایست خود گردد چرا که شکستن ابهت مرد انهم نزد فرزندان آنهم بدون حتمیت رفتار مرد جبران ناپذیر و یا سخت جبران پذیر است و نباید اعتراض را همسران نزد فرزندان انجام دهند

موسسه امین

 

منتشر شده در اخبار موسسه

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *