رفتن به نوشته‌ها

تغيير جنسيت زنانه و بارداري مردانه

زني كه با تغيير جنسيت و با عمل جراحي در آمريكا مرد شده بود باردار شد .

 به گزارش ايونا ،‌ اين زن قرار است در رسانه هاي آمريكا از اين حق خود دفاع كند . اين زن كه اكنون هويت مردانه دارد توماس نام دارد وي هورمون مردانه به بدن خود وارد كرده است و ظاهري كاملا مردانه دارد .

 وي پس از باردار شدنش اعلام كرده است كه اين حق اوست كه باردار شود و دوست دارد كه فرزند سالمي داشته باشد . وي در تلويزيون آمريكا طي مصاحبه اي اعلام كرده است ميل و حق بچه دار شدن مخصوص زنان نيست و مردان هم دوست دارند باردار شوند و اين يك ميل بشري است .

 توماس كه اسپرم مردانه را از بانك اسپرم تهيه كرده است خصوصيات و تمايلات و ظاهري كاملا مردانه دارد و هيچ گونه شباهتي به زنان ندارد و گفته است كه من پدر فرزند خود خواهم بود . توماس با زني زندگي مي كند كه پيش از اين مرد بوده است و تغيير جنسيت داده است . پزشكان گفته اند در آينده مشخص نيست چه بر سر فرزند و پدر بچه خواهد آمد و آنها آينده روشني ندارند و اين تغيير جنسيت قطعا مشكلات زيادي را براي آنها به وجود خواهد آورد .

 شرح حال توماس و همسرش در مجلهThe Advocate به طور مفصل آمده است . توماس 4 ماهه باردار است و از آنجا كه همسرش ناسي كه پيش از اين مرد بوده است توانايي بارداري ندارد وي درخواست كرده است كه در طول 9 ماه وضعيت زنانه خود را كسب كند و هورمون زنانه در بدنش باشد . دكتر در طي 4 ماه به توماس كمك كردند تا تغيير هورمون دهد و هورمون زنانه اش را بازيابد . >>>>>>>>>>>>

منتشر شده در داستان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *