رفتن به نوشته‌ها

کشتار یک خانواده

ساکنان خیابان اندیشه 16 نیشابور صبح روز دوشنبه یکم دی ماه در تماس با پلیس 110 و نیروهای امدادی ادعا کردند از خانه همسایه‌شان بوی تعفن بسیار شدیدی به مشام می‌رسد و همه نگران شده‌اند.با این تماس، مأموران کلانتری 13 و دیگر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و با توجه به این که کسی جوابگو نبود با دستور قضایی وارد خانه شدند.

داخل حیاط این خانه یک پراید سفیدرنگ  متعلق به صاحبخانه پارک شده بود. مأموران  با ورود به خانه‌، داخل یکی از اتاق‌ها با صحنه وحشتناک  یک جنایت روبه‌رو شدند. جسد خون‌آلود پدر 37 ساله  خانواده که «حسن» نام داشت در کنار جسد همسر 35 ساله‌اش «زهرا »  و اجساد دو کودک‌شان «هانیه» 8 ساله و «امیررضا» 11 ساله در حالی که روپوش مدرسه به تن داشتند  روی زمین افتاده بود.
مأموران پلیس  بلافاصله هماهنگی لازم را با دستور سرهنگ سید حسن حسینی، فرمانده پلیس نیشابور به عمل آوردند و بازپرس« بازرگانی» و دکتر« بلقان آبادی »  رئیس پزشکی قانونی به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیشابور با حضور در محل،  تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.به دستور بازپرس بازرگانی جسد مرد 37 ساله که با ضربه چاقو به ناحیه گردن جان خود را از دست داده و همچنین اجساد همسر و دو کودکش که بر اثر اصابت جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده‌اند برای روشن شدن زمان و  علت  مرگ به سردخانه انتقال یافت.سرهنگ «حسینی» فرمانده پلیس نیشابور در این باره گفت: تحقیقات پلیسی با توجه به سرنخ‌هایی که درکنار یک برگه یادداشت در محل به دست آمده آغاز شده است و کارآگاهان با  معادله مجهولی در این جنایت هولناک یا خودکشی خانوادگی روبه‌رو شدند.

منتشر شده در اخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *