رفتن به نوشته‌ها

چند ماه مانده به ازدواج

این دو پژوهشگر زندگی بیش از 15هزار و 300 زوج را در مدت کوتاه بین سال‌های 1984 تا سال 2000 بررسی کردند به این نتیجه رسیدند که خوشبختی در زندگی زناشویی براساس نحوه زندگی آنها قرار دارد.

براساس این پژوهش، نسبت خوشبختی در بین زوج‌های شاغل بدون فرزند، در مقیاس بالایی قرار دارد، چرا که آنها به درصد بالایی از خوشبختی در طول 10سال دست یافته‌اند.

همچنین این بررسی نشان می‌‌دهد کمترین مقیاس خوشبختی متعلق به خانواده‌هایی بوده است که ده سال از ازدواج آنها گذشته و با فرزندان خود در خانه زندگی می‌کنند، مضاف بر اینکه زن خانواده شاغل یا خانه‌دار باشد.

براساس پژوهش‌های دانشگاه زوریخ سویس، چند ماه مانده به ازدواج و یک سال اول، جزء بهترین سال‌های زندگی انسان‌هاست! مجله آلمانی فوکوس این بررسی را به چاپ رسانده و می‌نویسد، منحنی زندگی همیشه در حال پایین آمدن است، مگر در لحظاتی از خوشی و شادی که باعث می‌شود این منحنی صعود کند. مجله فوکوس می‌نویسد: این پژوهش به‌وسیله برونوفری والویس شتوتسر از انستیتو پژوهش‌های اقتصادی دانشگاه زوریخ و با عنوان «آیا ازدواج خوشبختی را به وجود می‌آورد، یا آیا ازدواج خوشبختی است» در این مورد به عمل آمده است.

منتشر شده در اخبار خانوادهاخبار خواندنی خانوادهداستان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *