رفتن به نوشته‌ها

نشست نوروزي مدير موسسه امين با دكتر گلزاري معاونت محترم ساماندهي ازدواج وزرات ورزش و جوانان

در نشست مورخ 19 فروردین ماه 1393 مدیر موسسه امین با معاون ساماندهی ازدواج و خانواده وزرات ورزش و جوانان محوری ترین موضوع به بحران تعهد پذیری مردان در برابر زنان برای ازدواج اختصاص داشت .

در این نشست تجارب 14 ساله موسسه امین ،چاشها ، کنکاشها و مشکلات جامعه شناختی و همچنین موانع بسیار بزرگ قانون برای از سوی دکتر اردبیلی مطرح و چاره کار را یک کارگروه قوی برای درک و بررسی موانع ازدواج و آسیب شناسی آن  از کارشناسان و دست اندر کاران همین امر فراهم شده تا بتوان با تهیه  پیش نویس و طرحی موانع ایجاد شده قانونی و عرفی ازدواج برادشته شود و از وسی دیگر میزان تعهدات طرفین در برابر هم متعادل گردد .

در این نشست مدیر موسسه امین به معاون وزیر محترم ورزش و جوانان جناب دکتر گلزاری پیشنهاد داد تا از تجارب و تحقیقات موسسه امین و کادر مجرب مشاوره و پژوهش آن استفاده شده تا ازدواج از شکل سنتی بی فایده به بک امر کاربردی مفید در جامعه تبدیل شود .

یکی از بزرگترین مشکلات و موانع در امر ازدواج تعهدات مالی و فانونی مرد در برابر تعهدات اخلاقی بی ضابطه و پشتوانه زتان میباشد که دست هر دغل بازی را برای بر هم زدن و نابودی خانواده باز گذاشته بنا بر همین امر مردان حاضر به تعهد دادن به این شکل نابرابر نیستند و زندگی مجردی را بیشتر خوش میدارند .

روابط عمومی موسسه امین

منتشر شده در اخبارسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *