رفتن به نوشته‌ها

گسترش فريب بد اخلاقي در خانواده هاي ايراني

بزرگترین مشکل فعلی خانواده ها ی ایرانی در بروز اختلافات و نزاع عای پر دامنه از بین رفتن اعتماد و نبود اخلاق انسانی و دینی است .به همین دلیل انسانها با بی اعتمادی به خدا ناچار تکیه به قدرت مالی زده و سعی میکنند اگر نتوانند از راه حلال مالی تهیه نماید مبادرت به راه حرام و تحصیل مال از راه شیطانی به هر شکل ممکن میکنند .

به نظر مشاورین خبره موسسه امین قبل از پرداختن جزئی به وقایع اجتماعی و مشکلات خرد خانواده ها باید در شکل کلان مساله ارزشهای اخلاقی انسانی حل شده و بر آن تاکید و آن را رایج نمایند که در غیر این صورت به زودی ما شاهد رشد چند صد درصدی طلاق و نزاع های خانواد گی خواهیم بود.

به امید روز فهم انسانی – اسلامی از یکدیگر

روابط عمومی موسسه امین

گسترش اختلاف و طلاق در خانواده ها با گسترش گرانی و دنیا زدگی مردم در روزمره .

به گزارش خبرنگار اختصاصی موسسه امین از مجموع مراجعین به موسسه و برخی از شعب دادگاههای خانواده در تهران و شهرستانها اینگونه برآورد میشود که موج گرانی و نابودی زیر ساخت اقتصادی موجب رشد چند برابری طلاق و نزاع و اختلاف در خانواد ه ها شده در آخرین موضوع مورد مشاهده حتی دیده شده خانواده ای به ظاهر مذهبی و با نفوذ محلی در تهران با آراستن صحنه و فریب و کلک توانستند منزل مسکونی و اموال نقد پدر خانواده که دست رنج سالها تلاش وی بوده از دست وی خارج و پس از مراجعه وی طبق معمول روزمره به منزل متوجه تعویض قفل و عدم اجازه ورورد به وی می شود ، وی پس از درخواست گشودن درب منزل با کلمه برو ….. و الفظ بسیار رکیک دیگر مواجه میشود .

سهراب الف این پدر رنجدیده با تحصیلات و شئونات بالای اجتماعی بعد از طرح مطلب با مشاورین موسسه امین حتی اذعان داشت که برای برداشتن وسایل شخصی خویش هم اجازه ورود به منزل نداشته و آواره در شهر شده است .

با تماسی با این خانواده خبرنگار موسسه امین متوجه مادی گرایی افراطی اعضای خانواده شده و با اینکه رفتار این خانواده در حد بسیار بالایی خارج از انسانیت و حتی حیوانیت بوده ولی باید توجه داشت تربیت پدر و یا بهتر بگوییم بی توجهی پدر به تربیت فرزندان و غفلت از ایشان و اعتماد بیش از حد وی به همسر و از سوی دیگر نفاق و چند رنگی مادر خانواده که بر اثر ضعف شخصیتی و احساس حقارت در برابر این پدر فرهیخته در مرور زمان به وجود آمده موجبات پیدایش این پدیده نادر گردیده….

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *