رفتن به نوشته‌ها

نوه ُ مادربزرگش را جلب كرد

نوه ای با دستور موقت دادسرای واقع در میدان منیریه تهران به عنوان تصرف عدوانی مادربزرگ پیر و بیمارش را احضار کرد .

بر اساس گزارش موثق به روابط عمومی موسسه امین فردی به نام علی الف که با ترفند و فریب یکی از اتاقهای یک آپارتمان مادریزرگش را اشغال کرده بود در یک ناجوانمردی بسیار زشت و بی اخلاقی تمام با ادای تصرف عدوانی و به همکاری مادر و همسرش با گرفتن دستور از دادسرای میدان منیریه تهران مادر بزرگ بیمار مشکوک به سرطان استخوانش را ابتدا به کلانتری و سپس به دادسرا فراخواند .

مادر بزرگ وی اشرف الف که نمی توانست به تنهایی و به مدت طولانی حرکت نماید از دستور کلانتری و مامور ابلاغ برای حضور در کلانتری سر باز زده و بنا بر همین نیز دستور جلب برای مادر بزرگ صادر و در پی آن تلاش میشود وی را به کوچه کشانده تا وی را وادار کنند منزل خویش را دوباره باز خرید نماید .

در نهایت مادربزرگ به کمک یکی از پسرانش از این مهلکه خلاصی یافته و با پرداخت دویست میلیون تومان نرخ آپارتمان به عروس و نوه اش که مدعی مالکیت ملک بوده و برای آن اسنادی را نیز تهیه دیده بودند ، در تاریخ 17 اردیبهشت 1392به منزل خویش باز میگردد .

جالب توجه آن است که همین عروس مدعی ملک مزبور را از پسر همین آقا با پول مادریزرگ تهیه و به عنوان هدیه به وی داده بود به شرط اینکه مادرش تا آخر عمر در آن منزل ساکن بماند .

با این بی اخلاقی های موجود در جامعه که انفجار رذالت و بی شرمی است راه به کجا خواهیم برد ؟!!!

موسسه امین در طی مراجعه این مادر بزرگ پس از واقعه و اظهار ماجرا به عنوان موضوع مورد مشاوره در جریان قرار گرفته و تیم مشاوره موسسه در تلاش برای زدودن زنگار این حمله ناجوانمردانه از روح این مادر پاک می باشند .

امید که روزی این نکبت اخلاقی از درونمان پاک و به زلال انسانیت دست یابیم .

روابط عمومی موسسه امین

منتشر شده در اخبارخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *