رفتن به نوشته‌ها

بیشترین طلاق زوجین در 4 سال اول زندگی رخ می دهد

ملکی یاداور شد: عدم تفاهم و توافق اخلاقی، ناسازگاری و عدم سازش، بداخلاقی و بدرفتاری، خشونت، تفاوت و تضاد در زندگی، تفاوت های فرهنگی، سوءظن، اعتیاد، ازدواج دوم، دخالت اطرافیان در زندگی، اختلاف سن، عدم علاقه، بیماری روحی، بیکاری، عدم توافق در مسایل جزئی، ازدواج اجباری را از عوامل موثر طلاق برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: لزوم برنامه ریزی صحیح و اصولی مشمولین در امر اشتغال جوانان، شناخت و آگاهی کامل قبل از ازدواج، انجام تحقیقات لازم، ایجاد برنامه اموزشی از صداوسیما و متذکر شدن عواقب وخیم طلاق، ارشاد و هدایت مردم از سوی والدین بدون دخالت در زندگی مشترک، تفاهم و گذشت زوجین نسبت به یکدیگر، بازگشت فرهنگ غنی اسلامی را از جمله عوامل مهم قبل از ازدواج است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران یادآور شد: ایجاد مراکز کانون برای آموزش و هدایت زوج‌ها قبل از ازدواج، نباید به یک جلسه بسنده شود .

مدیر کل ثبت احوال مازندران گفت: بیشترین طلاق زوجین در 4 سال اول زندگی اتفاق می افتد.

فرج الله ملکی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه مازندران، با اشاره به اینکه بیشترین ازدواج ثبت شده در ثبت احوال استان در رده سنی 20 تا 24 سال است اظهار داشت: همچنین بیشترین طلاق ثبت شده در رده‌های سنی 25 تا 29 سال به ثبت رسیده است.

وی میانگین سن ازدواج آقایان را 26 سال و بانوان را 23 سال دانست و افزود: میانگین سن طلاق در آقایان 33 سال و بانوان 30 سال می باشد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران ادامه داد: بیشترین طلاق زوجین در 4 سال اول زندگی اتفاق می‌افتد….

منتشر شده در اخباراخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *