رفتن به نوشته‌ها

آخرین مهلت ثبت‌نام سایت‌های همسریاب

امینی درباره تعداد مراکزی که تا پایان اردیبهشت ماه حق فعالیت دارند، افزود: 203 مرکز از سوی سازمان ملی جوانان سابق مجوز فعالیت داشتند که 183 مرکز هم اکنون به فعالیت خودشان ادامه می‌ دهند و باید تا پایان اردیبهشت در این سامانه ثبت نام کنند.

وی در مورد تعداد سایت‌های همسریابی غیرمجاز نیز گفت: حدود 86 سایت غیر مجاز همسریابی در حال فعالیتند که تمام اطلاعات آنها در اختیار سازمان‌های نظارتی قرار گرفته است، بنابراین چنانچه این سایت‌ها تا پایان ماه جاری درسامانه ثبت نام نکنند برخورد قانونی با این سایت‌ها صورت خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: اسامی مراکز مشاوره‌ای که ثبت نام قطعی کرده و صلاحیت آنها تایید شود در پورتال وزارت ورزش و جوانان قرارخواهد گرفت و ادارات کل ورزش و جوانان استانها، اسامی مراکز مشاوره مجاز را به رسانه‌ها و سازمان صدا و سیمای استانی اعلام می‌کنند.

اسامی مراکزی که از گذشته مجوز فعالیت داشته‌اند و در حال حاضر هم در سامانه صدور مجوز ثبت‌نام کرده‌اند به پلیس فتا اعلام شده و فعالیت آنها تا زمان صدورمجوز قطعی بلامانع است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: فرصت شش ماهه ثبت نام سایت‌های همسریابی غیرمجاز در سامانه آزمایشی الکترونیک صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در 31 اردیبهشت ماه جاری به پایان می‌رسد و با مراکزی که ثبت نام نکرده‌اند و مجوز ندارند برخورد خواهد شد.

مسعود امینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: طبق «آیین‌نامه ساماندهی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده» مهلت ثبت‌نام مراکز مشاوره‌ای که بدون مجوز وغیرقانونی فعالیت می‌کردند، مراکزی که از سازمان ملی جوانان سابق مجوز فعالیت داشته‌اند وهمچنین کلیه مراکزی که قصد فعالیت در حوزه ازدواج، مشاوره و خانواده دارند، فقط تا پایان اردیبهشت ماه است و پس از پایان مهلت ثبت نام با استعلام پلیس فتا از دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، مراجع انتظامی و قضایی با مراکزی که تا مهلت تعیین شده ثبت نام نکرده‌اند و مجوز ندارند برخورد قانونی خواهند کرد.

وی یادآور شد: اسامی مراکزی که از گذشته مجوز فعالیت داشته‌اند و در حال حاضر هم در سامانه صدور مجوز ثبت‌نام کرده‌اند به پلیس فتا اعلام شده و فعالیت آنها تا زمان صدورمجوز قطعی بلامانع است.

منتشر شده در آمار و گزارشاخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *