رفتن به نوشته‌ها

با وعده ازدواج كلاهبرداري كرد

سرهنگ کاکوان افزود: متهم پس از رویت ادله به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با همکاری خواهرم اقدام به برقراری ارتباط با شاکیه کرده و وجه مورد نظر را دریافت کردیم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ هشدار داد: به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می‌شوید، اعتماد نکنید، زیرا در این فضا کلاهبرداران و شیادان به راحتی می توانند تغییر چهره دهند و از اعتماد شما سوءاستفاده کنند.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ کاکوان رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی ماموران این یگان اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ کاکوان گفت: بنابر اظهارات شاکیه، چندی پیش از طریق تالارهای گفتگو با فردی آشنا شده و پس از دادن وعده ازدواج از طرف این فرد بعد از مدتی به درخواست این فرد مبلغ 20 میلیون ریال را به حسابش واریز کردم و بعد از مدتی دیگر خبری از او نشده است.

وی در ادامه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، فردی که این مبلغ به حسابش واریز شده بود به این یگان احضار شد و اعلام کرد که این وجه را در ازای کار خدماتی که انجام داده دریافت کرده است که نهایتاً بر اساس اظهارات فرد مزبور و تحقیقات انجام شده بر روی تصاویر در اختیار شاکی، به متهم ارائه و وی دستگیر شد.

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *