رفتن به نوشته‌ها

تعامل نامناسب بین زوجین از آسیب‌های پنهان زندگی زناشویی است

همچنین ادامه داد: افراد خانواده‌ یکباره به اعتیاد یا طلاق روی نمی آورند؛ بلکه مسائل و مشکلاتی زمینه ساز این آسیب‌هاست که یکی از آنها عدم گفتگوی مؤثر در بین خانواده‌هاست.

ایزدپور اظهارکرد: متخصصین باید آسیب‌های پنهان را شناسایی کرده و افراد را برای وارد شدن به یک زندگی مشترک توانمند سازند.

این جامعه شناسی افزود: افراد یا اعضای یک خانواده باید بیاموزند در عین اینکه مشکل دارند اصل خانواده را زیر سؤال نبرند و حرمت‌ها را نشکنند و به جای لگد کردن شخصیت یکدیگر با تعامل مناسب بگویند من با این نظر شما مخالفم.

 

یک جامعه شناس گفت: اگر زوجین بیاموزند چگونه با یکدیگر گفتگو کنند و نیازهای خود را به زبان بیاورند بسیاری از آسیب‌ها کاهش خواهد یافت.

علیرضا ایزد‌پور در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: عدم گفتگوی مؤثر و تعامل مناسب بین زوجین از آسیب‌های پنهان زندگی زناشویی است.

مدیرعامل بنیاد صیانت از نهاد خانواده استان سمنان، با اشاره به آسیب‌های آشکار اعتیاد و طلاق که بنیان خانواده‌ها را تهدید می‌کند، خاطرنشان‌ کرد: بسیاری از آسیب‌ها به صورت پنهان در زندگی وجود دارند که می‌تواند منجربه طلاق عاطفی زوجین شوند.

"farhad

وی با بیان اینکه زوجین در زندگی به تعامل با یکدیگر و پاسخ به نیازهای روحی یکدیگر نیازمندند، تصریح کرد: اگر زن و شوهر بیاموزند چگونه با یکدیگر گفتگو کنند و نیازهای خود را به زبان بیاورند بسیاری از آسیب‌ها کاهش خواهد یافت.

منتشر شده در اخبار خانوادهخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *