رفتن به نوشته‌ها

آيا از ازدواج خود راضي هستيد؟

23 درصد گفتند اگر مي‌توانستند همه چيز را از نو شروع کنند به هيچ عنوان همسر فعليشان را دوباره به عنوان همسر انتخاب نمي‌کردند. 83 درصد از زن و شوهرها گفتند که از سومين سالگرد ازدواجشان به بعد ديگر براي ازدواجشان سالگرد نگرفته‌اند و دو سوم خانم‌هاي متاهل اعتراف کردند که براي رسيدن به خودشان و زيبا لباس پوشيدن و آرايش کردن براي همسرانشان وقت نمي‌گذارند. 83 درصد از زن و شوهرها در چند ماه اول ازدواج همه جا دست‌هاي همديگر را مي‌گيرند اما بعد از يک دهه از ازدواج فقط 38 درصد اينکار را تکرار مي‌کنند.

اگر پاسختان به سوالي که در تيتر پرسيديم، مثبت است بايد بسيار خوشحال باشيد. چون شما جزو آن دسته از زوج‌هايي هستيد که بر خلاف جهت آب شنا مي‌کنند و توانسته‌اند رابطه خوبشان را با يکديگر حفظ کنند. براساس تحقيقي که روي 4هزار زوج در نقاط مختلف دنيا انجام گرفت، مشخص شد که يک چهارم مردها و زن‌هاي متاهل از ازدواج با همسر خود پشيمان هستند، درحاليکه 15 درصد از زوج‌هايي که قصد ازدواج دارند به عواقب ازدواج خود شک و ترديد دارند. اما واقعاً چرا بيشتر افراد از ازدواج خود پشيمان مي‌شوند؟

براساس تحقيقات انجام گرفته، زوج‌ها به طور متوسط بعد از دو سال و شش ماه و 25 روز از عشق و ازدواج خود خسته مي‌شوند. چهار درصد از افراد متاهل شرکت کننده در تحقيق گفتند که به دلايل اشتباه و نادرست ازدواج کرده اند. دليلشان براي ازدواج عشق نبود، خيلي از آنها فقط دوست داشتند مراسم عروسي داشته باشند و هديه‌هاي عروسي بگيرند!

منتشر شده در خواندنی هاسایرمقالات

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *