رفتن به نوشته‌ها

شکار زنان دم بخت در سایت های غير مجاز همسریابی

مالباخته در ادامه اظهارات خود و در خصوص نحوه پرداخت مبلغ 24 میلیون تومان اظهار داشت: پس از گذشت نزدیک به یک ماه و در حالی که طی همین مدت کوتاه اعتماد کاملی به عباس پیدا کرده بودم ، او با طرح پیشنهاد سرمایه گذاری در زمینه فعالیت های تجاری و اقتصادی عنوان داشت که در صورت سرمایه گذاری سود ماهیانه بسیار خوبی به من پرداخت خواهد شد و به من پیشنهاد سرمایه گذاری داد. من که به او بسیار اعتماد پیدا کرده و از سوی دیگر نیز نمی خواستم تا او از دست من ناراحت شود. قبول کردم تا مبلغی را به عنوان سرمایه گذاری در اختیار او قرار دهم. به همین منظور و برای پرداخت پول، به شعبه بانک … واقع در خیابان شهید رجایی رفته و مبلغ 24 میلیون تومان پس انداز حاصل از چندین سال کار و زحمت خود را در اختیار او قرار داده و پس از گذشت چند روز ، دیگر او جوابگوی تماس من نشد . تلفن همراهش را نیز خاموش کرد . آن زمان بود که متوجه شدم در این مدت من هیچ گونه اطلاعات دقیقی در خصوص خانواده و حتی محل سکونت عباس ندارم.

کارآگاهان پایگاه هفتم با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از مالباخته ، به شعبه بانک در خیابان شهید رجایی رفته و در بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته بانکی و و بهره گیری از بانک مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جعل عنوان مامور به نام عباس 38 ساله شدند.

با شناسایی عباس و در ادامه رسیدگی به این پرونده ، کارآگاهان دریافتند او آخرین بار و پس از دستگیری در سال 85 به اتهام “جعل عنوان مأمور” به 5 سال زندان محکوم شده که به تازگی و پس از گذراندن این مدت ، سه ماه پیش از زندان آزاد شده است.

با دستگیری متهم و انتقال وی به پایگاه هفتم ، بلافاصله از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت و به ناچار لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که این شیوه و شگرد کلاهبرداری را از مجرمان سابقه دار و حرفه ای داخل زندان، فرا گرفته است.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا ذاکراستقامتی – رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب کلاهبرداری های مشابه از طریق سایت همسریابی، کارآگاهان این پایگاه با بررسی شکایت های مشابه موفق به شناسایی دو مالباخته دیگری شدند که متهم به همین شیوه از هر کدام، مبالغ 40 میلیون و 15 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است. از تمامی مالباختگان و شکات احتمالی که بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان 15 خرداد ـ میدان 15 خرداد مراجعه کنند .

زنی با مراجعه دادسرای ناحیه 31 تهران با طرح شکایتی گفت:چندی قبل از طریق سایت همسریابی با مردی آشنا شدم. او پس از چند جلسه ملاقات حضوری و با دادن وعده ازدواج ، اعتماد مرا به خود جلب کرد. بعد از گذشت چند هفته و به بهانه سرمایه گذاری و پرداخت سود ماهیانه، از من مبلغ 24 میلیون تومان گرفت و از آن زمان متواری شد.

با تشکیل پرونده و ارجاع آن به پایگاه هفتم پلیس آگاهی، مالباخته پس از حضور در پایگاه هفتم به کارآگاهان گفت : از طریق سایت همسریابی با مردی به نام عباس که حتی شماره تماس خود را نیز در داخل سایت گذاشته بود آشنا شدم . پس از چند جلسه که با یکدیگر به صورت تلفنی در تماس بودیم ، قرار ملاقات گذاشته و برای اولین بار حدود یک ماه پیش با یکدیگر ملاقات کردیم . چند هفته ای از آشنایی من با این شخص نگذشته بود که وی از من درخواست ازدواج کرد و از آن زمان ، به تدریج ارتباط من با وی افزایش پیدا کرد بگونه ای که در همین مدت زمان کوتاه به او اعتماد کامل پیدا کردم .

 

منتشر شده در اخبار حوادثحقوق زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *