رفتن به نوشته‌ها

وقوع ۴۴ درصد طلاق‌ها در ۴ سال اول زندگی

وی افزود: درباره ثبت وقایع تولد و فوت نیز در سال گذشته نیز گفت‌: یک میلیون و ۳۸۲ هزار و۲۲۹ ولادت و ۴۲۲ هزار فوت در سال گذشته به ثبت رسیده است که در بحث ولادت ۱/۴ درصد افزایش و در بحث فوت نیز ۴/۳ درصد کاهش داشتیم‌. 
وی ادامه داد‌: براساس آمار موجود یک میلیون و۸۷ هزار و ۹۸۸ واقعه ولادت در نقاط شهری کشور به ثبت رسیده است که ۷۰۸ هزار و ۳۹۵ واقعه آن پسر و ۶۷۳ هزار و ۸۳۴ واقعه آن دختر بوده است‌، همچنین در بحث فوت ۲۲۸ هزار و ۶۳۶ واقعه فوت برای آقایان و ۱۹۳ هزار و ۴۵۱ واقعه فوت برای زنان به ثبت رسیده است‌. 

معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال گفت: سال گذشته در زمینه طلاق استان‌های البرز، تهران، خراسان رضوی، کرمانشاه، قم با بالا‌تر از نرخ متوسط کشوری در راس سایر استان‌ها بوده‌اند که به ترتیب ۲/۹، ۲/۷، ۲/۴، ۲/۳، ۲/۲دهم در هزار است و کمترین نرخ طلاق نیز در استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی و یزد است‌. 

وی ادامه داد‌: ۴۴ درصد طلاق‌های صورت گرفته درسال ۹۰ تا قبل از ۴ سال اول زندگی صورت گرفته است که درواقع براساس آمارهای موجود می‌توان گفت‌: با افزایش طول مدت ازدواج سن طلاق کاهش می‌یابد‌. 

منتشر شده در اخباراخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *