رفتن به نوشته‌ها

ناگفته های ازدواج مدیر فیس بوک

این وکلا گفته اند که طبق قوانین ایالتی کالیفرنیا تفاوتی میان سهم بردن زن از اموال مرد در شرایط “ازدواج” یا “شریک غیر رسمی زندگی” وجود ندارد و با توجه به اینکه دوره زندگی غیر رسمی زاکربرگ با معشوقه چینی اش به زمانی نزدیک می شد که معشوقه چینی در صورت جدایی از زاکربرگ می توانست از دارایی وی در شرکت فیسبوک نیز طلب سهم کند ، زاکربرگ با انجام ازدواج، در واقع مانع بهره مندی پریسیلا از این امکان قانونی سهم خواهی شده است.

البته برخی دیگر از رسانه های آمریکایی نیز نوشته اند که ظاهرا قبل از ازدواج ، زاکربرگ با معشوقه چینی اش درباره عرضه عمومی سهام فیسبوک به توافق رسیده و پس از آن ازدواج کرده اند. ولی هنوز این موضوع از سوی این زوج به تایید نرسیده است.

 چند روز پیش وقتی زاگربرگ ، دوستانش را برای شرکت در جشنی دعوت کرد ، همه آنها فکر می کردند به جشن فارغ التحصیلی “چان” دعوت شده اند ولی وقتی به محل مراسم رسیدند به طور غیرمنتظره با جشن عروسی مختصر و ساده آنها مواجه شدند.

پریسیلا در مصاحبه ای با نشریه آمریکایی نیویورکر گفته است که نخستین بار زاکربرگ را در توالت و به هنگام شرکت در یک میهمانی ملاقات کرده است.

طبق اعلام پریسیلا شرط زاکربرگ برای تداوم رابطه با پریسیلا این بوده است که با توجه به مشغله کاری اش ، تنها یک بار در هفته و آن هم به مدت ۱۰۰ دقیقه می تواند برای او وقت بگذارد.

زاکربرگ برغم کمی سن (۲۸ سال) یکی از ثروتمند ترین مرد های جهان است و دارایی های او ۲۸ میلیارد دلار برآورد می شود.

ازدواج مارک زاکربرگ مدیر شرکت فیسبوک با معشوقه چینی اش تنها یک روز پس از ارایه سهام شرکت فیسبوک در بازار بورس، حرف ها و حدیث های زیادی به پا کرده است.

این ازدواج ناگهانی یک روز پس از عرضه عمومی سهام شرکت فیسبوک توجه رسانه های آمریکایی را به خود جلب کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از وکلایی در کالیفرنیا آمریکا نوشت که دلیل اصلی ازدواج زاکربرگ ۲۸ ساله با “پریسیلا چان” ۲۷ ساله تلاش زاکربرگ برای سهم نبردن خانم چان از شرکت فیسبوک بوده است.

منتشر شده در اخبارسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *