رفتن به نوشته‌ها

طلاق به خاطر شغل بی‌كلاسی شوهر!

مرد كه در دادگاه حضور داشت نيز عنوان كرد: همسرم از لحاظ مالي هيچ‌گونه كمبودي را در زندگي با من احساس نكرده است اما الان به دليل اينكه شغل من به قول خودش بي‌كلاس است، درخواست طلاق داده است.زن جوان اظهار كرد: شايد اين حرف همسرم تا حدودي درست باشد اما من از لحاظ عاطفي به همسرم نيازمند هستم، او شبانه روز در بيابان‌ها مشغول رانندگي است و در هفته دو الي سه بار به منزل مي‌آيد. من ديگر نمي‌توانم اين وضع را تحمل كنم زيرا در خانه تنها هستم و فرزندي هم نداريم كه بتوانم با او سرگرم باشم.

مرد عنوان كرد: در اين چند سال بارها از همسرم خواسته‌ام كه كودكي را به فرزند خواندگي قبول كنيم اما او هرگز نتوانست با اين مساله كنار بيايد و تنهايي همسرم باعث به وجود آمدن اين بهانه‌ها شده است. زيرا همسرم كاملا در جريان است كه من در اين چند سال شغل مناسبي از نظر او پيدا نكرده‌ام و براي اينكه بيكار نباشم در اين گاراژ ماندگار شدم. من به وي علاقه‌مند هستم و حاضر نيستم او را از دست بدهم.

قاضي دادگاه نيز بعد از شنيدن اظهارات زوجين حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد و زن را به ادامه زندگي دعوت كرد.

همسرم قرار بود به طور موقت در آن گاراژ راننده كاميون باشد و به دنبال شغل بهتري از لحاظ موقعيت اجتماعي باشد اما او سراغ كار ديگري نرفت و همين شغل جايگزين شغل اصلي او شد.
به گزارش ایسنا، زني در دادگاه خانواده گفت: همسرم از لحاظ موقعيت اجتماعي شغل مناسبي ندارد و من نمي‌توانم با اين قضيه كنار بيايم كه همسرم راننده كاميون باشد.
زني با حضور در شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده ۲ درخواست طلاق خود را ارائه كرد و گفت: ۱۰ سال پيش زماني كه با همسرم ازدواج كردم، كارمند يك شركت خصوصي بود و حقوق و مزاياي خوبي داشت اما بعد از گذشت چند سال از آن اداره اخراج شد و مدتي بيكار بود تا اينكه در گاراژ يكي از دوستانش به طور موقت مشغول به كار شد.

وي افزود: همسرم قرار بود به طور موقت در آن گاراژ راننده كاميون باشد و به دنبال شغل بهتري از لحاظ موقعيت اجتماعي باشد اما او سراغ كار ديگري نرفت و همين شغل جايگزين شغل اصلي او شد.

منتشر شده در اخباراخبار طلاقاخبار مردان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *