رفتن به نوشته‌ها

2 دختر برای رهایی از چنگال مرد، خود را از خودرو به بیرون پرتاب كردند

 نزدیك به 100 متر جلوتر نیز دختر بچه دیگری خود را از داخل خودرو به بیرون پرتاب كرد كه این موضوع حساسیت شهروندان را بیشتر كرده و آنها با یك دستگاه موتورسیكلت به تعقیب خودروی موردنظر پرداختند. این شهروندان وظیفه‌شناس خودروی مورد نظر را كه تغییر مسیر داده، متوقف كردند و موضوع را با مركز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان گذاشتند.

وی با اشاره به حضور ماموران در صحنه حادثه و شرح ماوقع از سوی شهروندان گفت: عوامل انتظامی راننده خودرو را بازداشت كرده و به اتفاق دو دختربچه برای انجام تحقیقات تكمیلی به اداره پلیس انتقال دادند.

غفاری با بیان اینكه در تحقیقات بعدی مشخص شد مادر این دو دختر بچه 5 و 10 ساله در زندان به سر می‌برد و این دو برای ملاقات مادرشان همراه با مادربزرگ و خاله خود به سمنان آمده‌اند، افزود:‌ مادربزرگ و خاله دختر بچه‌ها به دلایلی كه همچنان در دست بررسی است، به اطراف سمنان عزیمت كرده‌اند. آنها بچه‌ها را در میدان معلم سمنان به امید اینكه خودشان به ملاقات مادر می‌روند، رها می‌كنند و دختر‌بچه‌ها نیز برای رفتن به زندان و ملاقات مادر خود سوار یك دستگاه خودروی پیكان وانت می‌شوند و متاسفانه این ماجرا اتفاق می‌افتد. در تحقیقات تكمیلی كارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مرد شیطان‌صفت به قصد اذیت و آزار جنسی دختر بچه‌ها را سوار خودرو كرده است.

احساس مسئولیت دو شهروند سمنانی و وظیفه‌شناسی آنان در قبال حوادث پیرامون خود، موجب رهایی دو دختر 5 و 10 ساله از چنگال مردی شیطان‌صفت شد.

به گزارش فارس؛ فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در تشریح این واقعه گفت: دو شهروند سمنانی كه در محل كار خود در مغازه‌ای در میدان استاندارد مشغول فعالیت بودند، صدای جیغ و فریاد دختر‌بچه‌ای را شنیده و پیگیر موضوع شدند.

محسن غفاری با بیان اینكه دو شهروند موردنظر خودروی پیكان وانتی را مشاهده می‌كنند كه در حال حركت به جاده نظامی سمنان است، ادامه داد: در همین بین، یك دختر بچه از داخل قسمت باری خودرو خود را به بیرون پرت می‌كند. شهروندان سمنانی با دیدن صحنه و به خیال اینكه دختربچه فرزند راننده خودرو است، با سر و صدا قصد متوقف كردن وسیله نقلیه را داشتند كه راننده پس از مشاهده شهروندان با سرعت بیشتری به راه خود ادامه داد و…….

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *