رفتن به نوشته‌ها

مردی كه همسر صیغه ایش را در كف كمد دیواری دفن كرده بود اعتراف كرد

مرد میانسال كه نقش خود را در گم شدن همسرش انكار می‌كرد، در ادامه به بیان اظهارات ضد و نقیض پرداخت تا این كه روز گذشته زبان به اعتراف گشود و راز قتل همسر صیغه‌ای‌اش را فاش كرد.متهم به كارآگاهان شعبه 11 پلیس آگاهی گفت: از چندی پیش با فرشته كه از همسرش جدا شده بود، آشنا شده و او را به عقد موقت درآوردم. مدتی بود با هم اختلاف داشتیم و مدام میان ما درگیری پیش می‌آمد تا این كه وقتی احساس كردم او دیگر علاقه‌ای به من ندارد، نقشه قتلش را كشیدم و در یكی از روزهای بهمن وقتی با هم مشاجره كردیم، او را به قتل رساندم. پس از قتل چون امكان حمل جسد به خارج از خانه وجود نداشت، آن را در كف كمد دیواری طبقه همكف ساختمان محل سكونتم دفن كرده و سپس روی آن را گچكاری كردم.

در پی این اعترافات، بعدازظهر روز گذشته (چهارشنبه) ماموران شعبه‌های 10 و 11 پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل تهران با عزیمت به محل، بقایای جسد زن جوان را از این محل خارج و به پزشكی قانونی منتقل كردند. با صدور قرار بازداشت موقت برای متهم و دستور بازسازی صحنه جنایت و تحقیق درباره انگیزه‌های این قتل، بار دیگر متهم در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

روزنامه جام جم :مردی كه پس از قتل همسر صیغه‌ای، جسدش را كف‌كمد دیواری خانه دفن كرده بود، به جنایت خود اعتراف كرد.

در یكی از روزهای سال گذشته مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران با ارائه شكایتی عنوان كرد همسر صیغه‌ای او به طرز مرموزی ناپدید شده و تلاش‌هایش برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده است.

بررسی اولیه در ارتباط با این پرونده نشان می‌داد، زن گمشده 28 سال دارد كه پس از جدایی از همسرش، با مرد میانسالی كه در حال حاضر شاكی پرونده است، ازدواج كرده است. بنا بر این گزارش، ماموران در 4 ماه گذشته تحقیقات گسترده‌ای را در این ارتباط انجام دادند و پس از احضار چند نفر از كسانی كه به نوعی با زن گمشده در ارتباط بودند، سرانجام تحقیقات خود را معطوف شاكی پرونده (همسر زن گمشده)‌ كردند. با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور بازداشت مرد شاكی صادر و تحقیق از وی در شعبه 11 پلیس آگاهی آغاز شد.

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادث

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *