رفتن به نوشته‌ها

ازدواج محرمانه ……..!

در بخشی از این اسناد به نقل از خانمی به نام “مها عبدالفتاح شلتوت” که نوه شیخ “شلتوت” رئیس پیشین دانشگاه الأزهر مصر معرفی شده، آمده: خانواده ما با خانواده شیخ “علی جمعه” از سال ها پیش با یکدیگر ارتباط داشته ایم تا اینکه در سال 2003 میلادی در شرایط روحی – روانی نامناسبی قرار گرفتم و به دلایل خاصی زیر فشار بودم. علت این مسأله همزمان شدن درگذشت برادرم و نیز جدایی من از همسر سابق بود. این دو حادثه ناگوار مرا در شرایط نامناسبی قرار داد.

وی در ادامه افزود: تا اینکه با شیخ “علی جمعه” ارتباط برقرار کردم و در نهایت به ازدواج محرمانه ما انجامید. دایی و عموی بنده دو شاهد موجود در مراسم عقد ما بودند. پس از ازدواج بنده با مفتی اعظم مصر، او به مرور زمان ماجرای ازدواجش با دیگر زنان که تعدادشان حدود نه نفر بود را بیان کرد.

او در ادامه گفت: مدتی پس از ازدواجمان، خواهر شیخ “علی جمعه” با من تماس گرفت و مرا به داشتن ارتباط نامشروع با وی متهم کرد. این اتهام برای من بسیار سنگین بود و از همین رو فورا از وی طلاق گرفتم. زمان دقیق جدایی ما 25 ماه می 2004 میلادی بود.

نوه شیخ شلتوت همچنین افزود: هنگامی که برای انجام کارهای اداری طلاق به اداره مربوطه مراجعه کردم، نام برخی همسران سابق وی را متوجه شدم که عبارت بودند از خانم “عفاف علي عبد اسماعیل” که زمان طلاق وی 18/7/1974 نوشته شده بود. دیگر همسر وی خانم “هدی عبدالرحمن محمد البدري” بود که در تاریخ 21/10/1996 از او جدا شد. همسر سوم مفتی اعظم مصر خانم “جميله عید رابح محمد” بود که در تاریخ 21/4/1999 او را طلاق داد.

خانم “مها عبدالفتاح شلتوت” در پایان گفت: به جز این سه نفر موفق نشدم اطلاعات دیگر زنان وی را پیدا کنم اما همین امر کافی بود تا به دیدن “احمد نظیف” نخست وزیر پیشین مصر بروم و وی را نیز در جریان این مسأله قرار دهم.

قابل ذکر است در تصوير موجود در اين خبر که به يکي از سفرهاي شيخ “علي جمعه” به لبنان اختصاص دارد، وي در حال دست دادن با خانم “بهيه حريري” خواهر “رفيق حريري” نخست وزير پيشين لبنان است.

در پی سقوط رژیم “حسنی مبارک” دیکتاتور سابق مصر، تعداد زیادی از ساختمان ها و دفاتر وابسته به سازمان اطلاعات و امنیت این کشور به دست معترضان فتح شد و اسناد و مدارک زیادی توسط آنان از این اماکن خارج گردید تا توسط نیروهای وابسته به رژیم “مبارک” نابود و یا سوزانده نشود.

یکی از اسناد و مدارک بدست آمده که بر بالای آن مهر “خیلی محرمانه” خورده، اسرار و ماجرای ازدواج محرمانه شیخ “علی جمعه” مفتی اعظم مصر با 10 زن بیان شده است……..

منتشر شده در خواندنی هاسایر

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *