رفتن به نوشته‌ها

تالیف کتاب ازدواج برای دانشجویان

 

افروز تصریح کرد: مکلفیم همه چیز را برای خانواده‌ بخواهیم و همه را در چارچوب خانواده‌ ببینیم، چرا که تنها در این صورت به بالاترین حد از بهداشت روانی خواهیم رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 6 هزار و 500 روانشناس و مشاور در عضویت سازمان نظام مشاوره و روانشناسی قرار دارند، تاکید کرد: برابر قانون هیچ نهاد دیگری نمی‌تواند به متقاضیان پروانه ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره ارائه دهد.

افروز با تاکید بر اینکه خدمات مشاوره و روانشناسی در میان دانشجویان باید گسترش یابد، از همکاری با وزارت علوم در این زمینه خبر داد و یادآور شد: تدوین کتاب “روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری” نیز در این راستا تهیه شده است.

وی با تاکید بر اینکه کتاب یاد شده از سوی انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است، عنوان کرد: قرار است این کتاب در آینده به جای واحد درسی تنظیم خانواده‌ تدریس شود.

رئیس سازمان نظام مشاوره و روانشناسی با تاکید بر اینکه انتخاب دقیق در برگزاری مراسم ازدواج آسان باید به عنوان دو شعار اساسی ازدواج جوانان مد نظر قرار گیرد، تصریح کرد: کتاب “شکوه همسرداری” در زمینه انتخاب دقیق تدوین شده است.

رئیس سازمان نظام مشاوره و روانشناسی از تدوین کتاب “روانشناسی ازدواج و شکوه همسرداری” و تدریس آن برای دانشجویان کشور خبر داد.

دکتر غلامعلی افروز روز یکشنبه در نشست خبری با اشاره به جمعیت 18 میلیون نفری کودکان و نوجوانان در سنین مدرسه، اعلام کرد: 30 درصد از این جمعیت در مدرسه و تحت نظارت نظام آموزش و پرورش به سر نمی‌برند.

وی با اشاره به اینکه باید برای هر یک هزار خانواده‌ با متوسط جمعیت 4.2 نفر، یک روانشناس و مشاور خانواده‌ وجود داشته باشد، افزود: اگر قرار است وزارتخانه‌ای جدید تشکیل شود، این وزارتخانه باید با محوریت خانواده‌ تاسیس شود.

منتشر شده در اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *