رفتن به نوشته‌ها

دختر ناتوان ذهنی قربانی هوس‌های پسر

ناامید به خانه برگشته و می‌خواستم پلیس 110 را در جریان قرار بدهم که یکمرتبه در خانه باز شد و سحر در حالی که لباس زیادی به تن نداشت وارد خانه شد. وقتی از او درباره سر و وضع آشفته‌اش سوال کردم با گریه گفت که جوانی او را به زور به خانه خود برده و مورد اذیت و آزار و تعرض قرار داده است.

دخترم گفت: وقتی شما خواب بودید از خانه بیرون رفته و در کوچه بازی می‌کردم که یکمرتبه پسری که در حال عبور از کوچه بود به سمت من آمده و مرا به خانه خود برده و مورد تعرض قرار داد. سپس بخشی از لباس‌هایم را داخل سطل زباله روبه‌روی خانه‌اش انداخت و مرا هم داخل خیابانی به حال خود رها کرد.

آقای قاضی! برای دستگیری این جوان شرور و به خاطر اینکه بفهمم چه کسی به خود اجازه داده است که این دختر معصوم را بازیچه هوس خود کند از سحر خواستم مرا راهنمایی کرده و به در خانه آن پسر ببرد. سحر گفت خانه را درست بلد نیست ولی جای سطل آشغال تا حدودی یادش است.

با کمک دخترم آن سطل زباله را پیدا کردیم و تکه‌های لباس دخترم را از داخل‌آن بیرون آوردیم. سحر سرانجام با نگاه به دور و اطراف خود خانه‌ای را که در آن مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود را پیدا کرده و به من نشان داد. من هم بدون اینکه صدایش را درآورم آدرس خانه را نوشته و مستقیم به دادسرا آمدم تا علیه این جوان شرور شکایت کنم.

ارسال پرونده به پزشکی قانونی

با توجه به حساسیت پرونده و امکان فرار متهم، بازپرس پرونده دستور رسیدگی سریع به این موضوع را صادر کرد و ساعتی بعد ماموران سر زده به خانه این جوان خلافکار به نام جاوید رفته و وی را بازداشت کردند.

بازپرس پرونده وقتی با ادعای جاوید که سعی می‌کرد خود را در این پرونده بی‌گناه نشان دهد و حتی پس از روبه‌رو شدن با سحر مدعی بود اصلا چنین دختری را نمی‌شناسد مواجه شد دستور بررسی موضوع را به پزشکی قانونی داد.

با تایید موضوع تعرض توسط پزشکی قانونی، وقتی متهم دروغ دانستن گزارش مستند و علمی این مرکز را بی‌فایده دید لب به اعتراف باز کرد و انگیزه خود را از ارتکاب این جرم وسوسه لحظه‌ای ذکر کرد.

جاوید 27 ساله که اهل محل از خانواده وی نیز به دلیل خرده‌فروشی مواد مخدر و رفت و‌آمدهای مشکوک گله داشتند گفت فکر نمی‌کردم این دختر بتواند خانه مرا پیدا کند یا خانواده‌اش را در جریان این تعرض قرار دهد برای همین این دختر را طعمه مناسبی دیدم و وی را به منزل برده و به زور مورد اذیت و آزار قرار دادم. با اقرار متهم پرونده وی تکمیل و با صدور کیفرخواست تجاوز به عنف راهی دادگاه کیفری استان تهران شد تا به اتهام وی رسیدگی شود.

  تهران امروز: عامل تعرض به دختر ناتوان ذهنی مورد محاکمه قرار می‌گیرد.

به گزارش تهران امروز، پرونده با شکایت زنی میانسال به شعبه 7 بازپرسی دادسرای یافت آباد کلید خورد.این زن با حضور مقابل بازپرس حیدری گفت: دختر معلولی به نام سحر دارم که از ناتوانی ذهنی رنج می‌برد.

امروز صبح موقعی که از خواب بیدار شدم متوجه غیبت او در خانه شدم. خیلی نگران شدم چون سحر به خوبی قادر به عبور و مرور از خیابان نیست. به سرعت از خانه بیرون رفته و سراغ وی را از در و همسایه و کاسب محل گرفتم اما این جست‌وجویم نتیجه‌ای در بر نداشت……

منتشر شده در اخبارخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *