رفتن به نوشته‌ها

مرد رويايي زنان مطلقه، سارق از آب درآمد

عليپور تصريح کرد: با توجه به اظهارات شاکي، کارآگاهان مکان‌هايي که امکان تردد متهم در آن متصور بود را تحت کنترل قرار دادند و سرانجام، آرش را زماني که قصد انتقال مقداري از اموال مسروقه را که در منزل يک زن جاسازي کرده بود را داشت، شناسايي و دستگير کردند.

وي گفت: متهم پس از دستگيري و انتقال به پليس آگاهي، مورد بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفت و در اعترافات خود گفت كه پس از شناسايي زنان مطلقه و جوان، با عناوين مختلف اقدام به اغفال آنان مي‌کردم و پس از جلب اعتماد و سوء استفاده‌هاي مالي، در فرصتي مناسب اموال با ارزش منزلشان را به سرقت مي بردم .

عليپور در ادامه گفت: ماموران در حال بررسي و تحقيقات تکميلي بودند که يکي از شکات پرونده نيز در بازجويي ها اظهار داشت که متهم پس از سرقت اموال و خودرواش در تماس‌هاي تلفني وي را تهديد کرده چنانچه پيگير موضوع سرقت باشد تعدادي عکس و فيلم‌هاي خانوادگي او را که به سرقت برده در سايتهاي اينترنتي منتشر خواهد کرد.

سرپرست پليس آگاهي استان تهران در پايان خاطر نشان کرد : با توجه به اظهارات شاکيان و اعتراف متهم به اغفال زنان جوان و مطلقه و سرقت اموال و وجوه نقد آنان، «آرش» براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

فردي که با شناسايي زنان مطلقه و دادن وعده ازدواج در فرصت مناسب خودرو يا وسايل منزل آنان را به سرقت مي‌برد توسط ماموران انتظامي استان تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش ايسنا :  سرهنگ عباس عليپور، سرپرست پليس آگاهي استان تهران با اعلام اين خبر گفت: در پي دريافت پرونده‌اي از دادسرا درباره اعلام شکايت زني مبني بر سرقت اسباب و وسايل منزلش، موضوع براي رسيدگي و شناسايي سارق يا سارقان در دستور کار کارآگاهان دايره سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

عليپور افزود: شاکي براي به دست آمدن سرنخ‌هاي اوليه به پليس آگاهي دعوت شد و وي در اظهارات خود اعلام کرد که به فردي به نام «آرش» مظنون است و به احتمال زياد «آرش» که با جلب اعتماد وي و دادن وعده‌هاي دروغين از جمله ازدواج، در فرصت مناسب دسته کليد منزلش را از داخل خودرو برداشته و از روي کليدهاي آن يدک درست کرده است.

منتشر شده در اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *