رفتن به نوشته‌ها

حبس ابد برای پدری به اتهام تجاوز به دخترش

به گزارش ایسنا، این زن در ادامه به پایگاه اطلاع‌رسانی تلگراف، گفت: «پدرم برای آن که عاشق بچه بود، با من رابطه برقرار کرد. او قصد داشت با داشتن فرزندان بیشتر از امکانات دولت بیشتر استفاده کند. البته پدرم بغیر از من هفت فرزند دیگر هم دارد.»

«کالین پرایم» بازپرس ویژه این پرونده هم افزود: «این پرونده بدترین و فاجعه‌آمیزترین موردی است که در طول ۳۰ سال گذشته با آن برخورد کرده‌ام. این موضوع با پیگیری‌های این زن ۴۰ ساله آشکار شد و کارشناسان پزشکی قانونی نیز با انجام آزمایشات DNA موفق شدند پدر این زن را دستگیر و روانه زندان کنند.»

این بازپرس ویژه در ادامه عنوان کرد که این پرونده،‌ «جوزف فیریتزل» اتریشی را به یاد می‌آورد که به مدت ۲۴ سال دخترش «الیزابت» را در زیرزمین منزل مسکونیشان مورد تجاوز و سوء‌استفاده قرار داده و از او صاحب هفت فرزند شده است. البته به این موضوع هم باید اشاره کنم که این مرد اسکاتلندی همانند «جوزف فیریتزل» به حبس ابد محکوم شد.

براساس گزارش رسانه‌های اسکاتلند، «آنه ماری ویلسون» که هم‌اکنون ۴۰ سال دارد، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پدرش از سال ۱۹۸۱ میلادی او را به مدت ۱۲ سال متوالی مورد تجاوز و سوء‌استفاده قرار داده و از او شش فرزند دارد.
این زن ۴۰ ساله در ادامه خاطرنشان کرد: «من اولین بار در سن ۱۱ سالگی توسط پدرم مورد تجاوز قرار گرفتم و در سن ۱۵ سالگی اولین فرزندم را به دنیا آوردم، ‌اما پسرم در همان اوایل تولدش جان باخت.»

پس از آن هم یک دختر به دنیا آوردم که به دلیل عفونت مغزی او هم فوت کرد. هم‌اکنون نیز از پدرم چهار فرزند دارم.

منتشر شده در آمار و گزارشاخباراخبار حوادثحقوق زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *