رفتن به نوشته‌ها

انتقام‌جو يي در اينترنت باعكس‌هاي دختر خاله

بعد ازاعلام شکايت پرونده براي رسيدگي به پايگاه يکم پليس آگاهي ارجاع شد. درحالي که تحقيقات بروي پرونده در مراحل مقدماتي قرار داشت دختر جوان به پايگاه پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کرد و با اعلام پيدا شدن کيف دستي‌اش موضوع را به کارآگاهان اطلاع داد.

در حالي كه پرونده سرقت مختومه اعلام شد اما اين پايان ماجرا نبود، چرا كه دختر جوان، بار ديگر به پليس آگاهي مراجعه و به کارآگاهان گفت: از طريق دوستانم متوجه شدم در سايت فيس‌بوک (facebook) صفحه‌اي به نامم ايجاد شده و تمامي عکس‌هاي خصوصي‌ام به همراه مشخصات، آدرس، تلفن و غيره در آن درج شده است و در آن صفحه نسبتهاي خلاف اخلاقي دروغ به من داده شده است.

کارآگاهان با شنيدن اظهارات اين دختر جوان، تحقيقات بر روي اين پرونده را از سر گرفتند؛ دختر جوان در تحقيقات تکميلي به کارآگاهان گفت كه عکس‌هاي كه در صفحه فيس‌بوك قرار گرفته است، از گوشي تلفن همراهش استخراج شده است.

شاكيه همچنين با بيان اينكه چندي پيش پسرخاله‌اش از وي خواستگاري کرده بود گفت كه به او پاسخ منفي دادم؛ فکر مي‌کنم که او از من کينه به دل گرفته است.

با اين اظهارات، کارآگاهان هم که احتمال دادند اين کار مي‌تواند از سوي پسرخاله شاکيه و با انگيزه انتقام انجام شده باشد، با راهنمايي دختر جوان محل سکونت پسرخاله‌اش را به نام عليرضا شناسايي و وي را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

کارآگاهان در هنگام دستگيري وي، در بازرسي از منزلش، تعدادي از مدارک متعلق به دختر جوان را که در سرقت کيف‌قاپي به سرقت رفته بود، کشف کردند.

با کشف اين مدارک، عليرضا ضمن اعتراف، گفت كه پس از شنيدن جواب منفي از سوي دخترخاله‌ام تصميم گرفتم تا با اين کار آبرويش را ببرم. از اين رو پس از تعقيب وي، کيفش را از داخل خودرو سرقت کرده و بعد از خارج‌کردن عکس‌هاي کاملا خصوصي و خانوادگي‌اش از گوشي تلفن همراه، دوباره به طريقي کيف رابه او بازگردانده و با استفاده از عکس‌ها، آدرس و مشخصاتش، صفحه‌اي در سايت facebook ايجاد کردم.

سرهنگ علي اکبرپور رييس پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر با تکميل تحقيقات و اعترافات صريح متهم، پرونده براي صدور دستور قضايي در اختيار مقام قضايي قرار گرفته است.

جوان 22 ساله‌اي که از دخترخاله‌اش خواستگاري کرده بود پس از شنيدن جواب منفي از سوي وي، دست به اقدامي عجيبي زد و تصاوير شخصي اين زن جوان را در صفحه فيس‌بوك منتشر كرد.

به گزارش ايسنا، يکم شهريورماه سال جاري، دختر جواني به نام پروين، با مراجعه به کلانتري 123 نياروان مأموران پليس را در جريان سرقت کيفش از سوي يک موتورسوار قرار داد.

وي به مأموران پليس گفت: جوان موتور سواري که چهره‌اش مشخص نبود با باز کردن در جلوي خودرو از روي صندلي کنارم، کيف دستي را ربود.

منتشر شده در آمار و گزارشحقوق زنان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *