رفتن به نوشته‌ها

طرد عروس و داماد به دلیل بارداري در دوران عقد

خراسان: از لحظه‌ای كه عروس این خانواده شدم پدر شوهر و مادر شوهرم با سخت گیری های خودشان عذابم داده اند. آن ها خیلی سرد و بی تفاوت با من و پسرشان برخورد می كنند.متاسفانه پدر شوهرم هر وقت صحبتی به میان می آمد از دوران جوانی و نامزدی خودش با غرور حرف می زد و می گفت در یك سال دوران نامزدی اش یك بار هم به دیدن همسرش نرفته است و …

او برای نامزدم تكلیف تعیین كرده بود كه هفته ای یك بار و آن هم فقط برای ۲ ساعت همراه مادرش به خانه ما بیاید و مرا ببیند.در این شرایط مادر من كه خیلی دامادش را دوست داشت به طور پنهانی بیشتر شب ها سهراب را برای شام به خانه مان دعوت می كرد و ما حتی یك بار هم بدون اطلاع خانواده شوهرم و به طور كاملا پنهانی با هم به مسافرت رفتیم و خیلی هم خوش گذشت.

رویا افزود: سهراب همیشه از برخوردهای تحقیرآمیز والدینش گلایه می كرد و می گفت برادر بزرگش نیز با وجود آن كه ۴ سال از او بزرگ تر است آدم بسیار سخت گیری است و …!

نامزدم با این حرف ها دل مرا به رحم آورد و سعی می كردم به او محبت بیشتری كنم اما در این رفت و آمدهای پنهانی متوجه شدم باردار هستم. من موضوع را به مادرم اطلاع دادم و از طریق خانواده ام این مسئله به گوش پدر شوهر و مادر شوهرم رسید اما آن ها مرا طرد كرده اند و می گویند اجازه نمی دهند چنین عروسی پا به خانه پسرشان بگذارد و مشكل به وجود آمده را لكه ننگی برای خانواده خود می دانند. آن ها شب گذشته نامزدم را نیز از خانه شان بیرون كرده اند.

در این وضعیت من و سهراب تعادل روحی و روانی خود را از دست داده ایم و نمی دانیم چگونه مشكل خود را حل كنیم. ای كاش بزرگ ترهای ما به جای سخت گیری زیاد یا محبت بیش از حد و اندازه كمی راهنمایی مان می كردند تا این مشكلات برای ما به وجود نمی آمد.

نامزدم با این حرف ها دل مرا به رحم آورد و سعی می كردم به او محبت بیشتری كنم اما در این رفت و آمدهای پنهانی متوجه شدم باردار هستم. من موضوع را به مادرم اطلاع دادم و از طریق خانواده ام این مسئله به گوش پدر شوهر و مادر شوهرم رسید اما آن ها مرا طرد كرده اند و می گویند اجازه نمی دهند چنین عروسی پا به خانه پسرشان بگذارد………

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهخواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *