رفتن به نوشته‌ها

مدیریت بر دخل و خرج با مدیریت بر احساس!

نتایج به این ترتیب بود که آزمودنی هایی که که کلیپ های ویدئ.یی ناراحت کننده تماشا کرده بودند،به طور معنا داری خود را ناراحت تر از گروه دیگر رتبه بندی کرده و این گروه ناراحت،قیمتی تا 3 برابر بیشتر را برای بطری آب پیشنهاد داده بودند.به این ترتیب پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که هر چه افراد ناراحت باشند،مبالغ بیشتری را خرج می کنند.

پس مراقب احساسات همسر خود باشید و سعی کنید او را همیشه راضی و خوشحال نگهدارید.به این ترتیب علاوه بر اینکه زندگی به کام شماست،در هزینه های زندگی مشترکتان هم صرفه جویی کرده اید!

یکی از حساسترین بخش های زندگی مشترک،مدیریت دخل و خرج خانه است.نتایج پژوهشی که اخیراً انجام شده،نشان می دهد که شما می توانید این کار را با مدیریت بر احساس همسرتان انجام دهید!چرا که افراد ناراحت بیشتر پول خرج میکنند.

در مرحله اول این پژوهش از 33 آزمودنی خواسته شد تا کلیپ های ویدئویی ناراحت کننده یا خنثی را تماشا کنند.در ضمن به هر یک از شرکت کنندگان در پژوهش 10 دلار داده شده بود.در مرحله بعدی پژوهش،بطری های آبی به شرکت کنندگان ارائه و از آنها سوال شد که در ازای چه مقدار پول اضافه حاضرند بطری ها را خریداری کنند.در آخرین مرحله پژوهش نیز هر یک از شرکت کنندگان احساسات خود را به صورت افسرده،بی تفاوت،و ناراحت رتبه بندی کردند.

منتشر شده در خواندنی ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *