رفتن به نوشته‌ها

توجه و بها دادن به ازدواج موقت به معناي ريشه كن كردن بنياد خانواده

استاد فرمودند:البته باید توجه نمود که ما می خواهیم فقط مشکل جنسی یک جامعه را حل کنیم یا مسئله نهاد خانواده که من و شما در آن به دنیا امده و نشو و نمو کرده ایم را نجات داده و سامان دهیم  در این خصوص چند نکته قابل توجه است

1- چه کسانی نیاز مند ازدواج موقت هستند ؟

2- ازدواج موقت آیا مشکل جنسی را با فرهنگ موجود در ایران حل میکند ؟

3- چه افرادی باید تامین کننده ازدواج موقت باشند(چه کسانی موضوع هدف ازدواج موقت قرار میگیرند )؟

از آنجا که گروه جوانان در صدر نیازمندان به ازدواج موقت هستند موضوع هدف چنین عقدی قرار میگیرند ولی به دلیل نداشتن امکانات کافی همیشه از استفاده از این فرصت محروم بوده  و فقط کسانی که دارای امکانات و تمکن مالی و محل اجرای رابطه جنسی هستند از این هیجان اجتماعی بهره مند میشوند و بنا بر یک مزاح باز هم پدران هستند که استفاده گرند و فرزندان محروم بنا بر این مشکل جنسی جامعه حل نخواهد شد

از سوی دیگر چه کسانی باید به این ازدواج تن داده و تامین کننده نیروی انسانی این نوع ازدواج اگر تمامی افراد و آحاد جامعه باشند پس جامعه دیگر رنگ ازدواج دائم را با فرهنگ اصرار بر بکارت دختر نخواهد دید و ما به سمت ریشه کن کردن بنیاد خانواده پیش خواهیم رفت .

بهتر است موضوع ازدواج موقت به همان شکل پنهان و در خفا باقی مانده تا شکل قبلی خود را از دست ندهد تا یک نوع افسار گسیختگی جنسی و فرا فکنی اجتماعی در موضوع ازدواج پیش بیاید .

بیایید در این وانفسای دنیای بر هم ریخته خانواده ، از ارزش خانواده نکاسته و بر سنگ بنای پر ارزش خانواده بیافزاییم .

 طرح هر لایحه در هر سیستم اداری و حکومتی پیش از مشورت با دستگاههای تخصصی مانند موسسه امین در زمینه خانواده و ازدواج آن طرح و یا لایحه ووووو  را یا محکوم به شکست پیشاپیش میکند و یا موجبات تخریب نظام خانواده را فراهم میاورد .

  با تشکر از مدیر موسسه امین جناب استاد اردبیلی که وقت خود را در اختیار ما قرار دادند .

  روابط عمومی موسسه امین

در صورت توجه و اصرار بر حضور آشکار ازدواج موقت در متن جامعه امروز ایران  نه تنها مشکل حل نخواهد شد بلکه ریشه خانواده در ایران خشکانده میشود  .

 روابط عمومی موسسه امین در نشستی اختصاصی نقطه نظرات استاد جعفر ساوالانپور اردبیلی را در زمینه لایحه حمایت از خانواده و به ویژه ازدواج موقت  جویا شده که توجه شما را به آن جلب میکنیم .

خبرنگار موسسه:  به نظر شما با توجه به اینکه موسسه امین سالهاست در زمینه خانواده و ازدواج موفق فعالیت داشته  آیا ازدواج موقت بهترین راه حل برای اطفاء حریق و آتش جنسی جوانان محسوب نمیشود؟

منتشر شده در اخبار خواندنی خانواده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *