رفتن به نوشته‌ها

آدم کشي برای انصراف از طلاق

 تحقیقات نشان داد برادر مقتول در مجتمع مسکونی محل قتل سکونت داشته است. همسر برادر مقتول دستگیر و مدعی شد از مدتی قبل به علت مصرف مواد مخدر توسط شوهرم با وی درگیری داشتم و برادرم به نام میثم از این درگیری باخبر شد. شب حادثه با برادرم به خانه رفته بودم که در آنجا با شوهر و بردارش درگیر و او را به قتل رساند.

میثم که از محل حادثه متواری شده بود، مدت کوتاهی پس از فرار شناسایی و دستگیر شد و به ارتکاب قتل اعتراف کرد. قرار مجرمیت میثم از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری ارجاع داده شد که صبح امروز به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، ذبیح‌زاده نماینده دادستان با اشاره به اعترافات متهم و همچنین دیگر مدارک موجود در پرونده، مجازات انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. خانواده مقتول نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در تشریح حادثه گفت: شب حادثه خواهرم از من خواست به همراه او به خانه‌اش برروم. او با شوهرش مشکل داشت و مدتی بود که به خانه پدرم برگشته بود.

وی ادامه داد: با خواهرم به خانه‌اش رفتم و متوجه شدم غیر از شوهرش، مادر و برادر شوهرش هم آنجا هستند. من می‌خواستم آنها را از تصمیم طلاق منصرف کنم، به همین دلیل از شوهر خواهرم خواستم به پشت‌بام برویم تا در این‌باره صحبت کنیم.

متهم ادامه داد: در حال برگشتن از پشت‌بام بودیم که برادر شوهر خواهرم جلوی ما را گرفت و از من خواست در زندگی برادرش دخالت نکنم. بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و در جریان درگیری، شوهر خواهرم و برادر او را با چاقو زدم.

بعد از اظهارات متهم،‌ قاضی عزیزمحمدی ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به خاطر ارتکاب قتل به قصاص و به دلیل مجروح کردن شوهرخواهرش به یک سال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد.

قاتل در دادگاه مدعی شد قصد منصرف کردن خواهر و شوهرخواهرش از تصمیم به طلاق را داشته است که در همین حین برادر شوهر خواهرش را به قتل رسانده است.

خبر آنلاین نوشت: بامداد 13 شهریور سال گذشته، مأموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از وقوع یک درگیری باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند یک مرد 30 ساله به نام مرتضی به شدت از ناحیه قفسه سینه مجروح شده و در داخل راهروی میان طبقات به قتل رسیده است………….

منتشر شده در اخباراخبار حوادثاخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *