رفتن به نوشته‌ها

بيشترين نرخ طلاق ميان زنان 20 تا 24 ساله…

وي با بيان اينكه ازدواج تقريباً يك نرم مشخص در كشور دارد، گفت: با توجه به وضعيت اجتماعي ، اقتصادي كشور اين روال وجود دارد ولي در ارتباط با طلاق با توجه به مباحث مختلف اجتماعي ، فراز و نشيب‌هاي فرهنگي ، اجتماعي و مهاجرت‌ها اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه باعث بروز طلاق مي‌شود. سير طلاق در شهرهاي استان تهران به يك شكل و در خود تهران و شهرك‌هاي آن به نوعي ديگر است. همچنين نرخ طلاق در شمال، جنوب ، شرق و غرب تهران نيز متفاوت است.

رئيس سازمان ثبت احوال كشور با بيان اينكه نرخ طلاق در شهرهاي بزرگ بالاست ، گفت: بر اساس تحليل ما در شهرهايي كه فرهنگ‌هاي بومي و ايراني حاكم بوده است آمار طلاق پايين و در شهرهايي كه از لحاظ فرهنگي و اجتماعي تزلزل‌هايي بوده است، آمار طلاق بالاست.

ناظمي اردكاني افزود: بيشترين طلاق در سال گذشته در زنان در گروه سني 20 تا 24 سال و در مردان بين 25 تا 29 سال رخ داده است.

  رئيس سازمان ثبت احوال كشور گفت: بيشترين طلاق در سال گذشته بين زنان گروه سني 20 تا 24 سال و در مردان بين 25 تا 29 ساله رخ داده است.محمد ناظمي اردكاني ، رئيس سازمان ثبت احوال كشور در گفتگو با فارس با بيان اينكه آمار طلاق نسبت به سال‌هاي قبل رشد صعودي داشته است، گفت: آمار طلاق در هر شهر ، روستا و استاني متفاوت است.

به گفته رئيس سازمان ثبت احوال ، آمار طلاق يك سيرخاصي را دنبال نمي‌كند………….!!!

منتشر شده در اخبار خواندنی خانوادهاخبار طلاق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *