رفتن به نوشته‌ها

فیلمي ایرانی بانگاهي به فعاليتهاي موسسه امين در جشنواره مستند مادرید

 

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، جشنواره مستند مادرید در این دوره 87 فیلم از 30 کشور جهان از جمله: اسپانیا، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، هلند، انگلیس، دانمارک، لهستان، استرالیا، مکزیک، آرژانتین، چین، کوبا، برزیل، ایران و… را به نمایش می‌گذارد.
جشنواره مستند مادرید علاوه بر نمایش فیلم‌ها مسترکلاس نیز برگزار می‌کند و در بخش ویژه‌ای فیلم‌های نامزد اسکار را به نمایش می‌گذارد.
مستندهای: خلیج کوچک، کدام راه خانه، خطرناک‌ترین مرد آمریکا؛ دانیل السبرگ و اسناد پنتاگون و خرگوش در برلین از جمله فیلم‌هایی است که برای نمایش در این بخش معرفی شده‌اند.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از «پایگاه خبری فیلم کوتاه» جشنواره بین‌المللی فیلم مستند مادرید 7 تا 16 می در اسپانیا برگزار می‌شود.

 

فیلم ایرانی آن که گفت نه، آن که گفت آری ساخته هومن عین الهی یکی از دو فیلم‌ ایرانی راه یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم مستند مادرید راه یافت.

فیلم آنکه گفت نه ، آنکه گفت آری با حمایت و کمک موسسه امین و اجرای بسیار دوستانه همکاران موسسه امین ساخته شد علاوه آنکه این مستند در جشنواره فیلم حقیقت برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم شده بود .

تلاش این کارگردان جوان توانست بخشی از فعالیتهای بزرگ و انسان دوستانه موسسه را به نمایش در آورده است.

آقای حاتمی کیا نیز پس از این فیلم مستند با تلاشی دوباره تصمیم به تولید و ساخت فیلمی داستانی در همین زمینه نمموده که موسسه امین با عنایت به موضوع به این کارگردان نیز مساعدت لازم را خواهد نمود.

""

 

منتشر شده در اخباراخبار موسسه

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *